Kauppakamarilehti

Etelä-Pohjanmaan kauppakamari julkaisee 4 kertaa vuodessa ilmestyvää Kauppakamarilehteä, joka jaetaan postitse kaikille jäsenille ja yhteistyökumppaneille. Lisäksi lehti on jaossa kauppakamarin koulutuksissa ja muissa tapahtumissa. Lehti löytyy myös sähköisessä muodossa kotisivultamme.

Jaa juttuvinkki meille!

Onko teillä hyvä yritysuutinen? Haluatko jakaa omaa osaamistasi asiantuntija-artikkelin muodossa? Kerro meille positiivinen juoru!

Arvostettu ja pidetty Kauppakamarilehti

Lehdessä kirjoittajina toimivat useat alueen asiantuntijat, kauppakamarin luottamushenkilöt sekä mm. Helsingin Seudun kauppakamarin ja Keskuskauppakamarin asiantuntijat.

Lehti jaetaan osoitteellisena kaikille Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin jäsenille, yhteistyökumppaneille sekä valtakunnallisille elinkeinoelämän vaikuttajille.

Asiantuntija-artikkeleita ja hyviä yritysuutisia

Onko teillä hyvä yritysuutinen? Haluatko jakaa omaa osaamistasi asiantuntija-artikkelin muodossa? Nostamme mielellämme esiin alueen onnistuneita hankkeita, investointeja sekä tietenkin osaamista sekä asiantuntijuutta esiin niin Kauppakamarilehdessä kuin sosiaalisen median kanavissamme.

Juttuvinkit: Petra Piironen, petra.piironen@kauppakamari.fi

Haluatko oman ilmoituksesi Kauppakamarilehteen?

Kauppakamarilehteen on myynnissä rajattu määrä ilmoitustilaa. Lehden painosmäärä on 1 500 kpl ja vastaanottajina eteläpohjalaiset yrityspäättäjät.

Ilmestymisaikataulu

Kauppakamarilehdet vuonna 2024