Läpi Harmaan Kiven -palkinto HelaSteelille, Tankki Oy Vuoden kouluttautuja

30.05.2023
Läpi Harmaan Kiven -palkinto myönnettiin HelaSteel Oy:lle.

Läpi Harmaan Kiven -palkinto HelaSteelille, Tankki Oy Vuoden kouluttautuja

Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin kevätkokouksen yhteydessä myönnettiin yhdessä Seinäjoen Seudun Nuorkauppakamarin kanssa Läpi Harmaan Kiven -kiertopalkinto lapualaiselle HelaSteel Oy:lle.

Läpi Harmaan Kiven -palkinto on Etelä-Pohjanmaan Kauppakamarin ja Seinäjoen Seudun Nuorkauppakamarin yhdessä valitsema huomionosoitus yritykselle, joka on kokenut huonoja hetkiä, tullut niistä läpi ja on päässyt takaisin uuteen nousuun. Eli yritys, joka on kirjaimellisesti mennyt läpi harmaan kiven.

”Tänä vuonna palkinto meni yritykselle, jonka mykistävä ja koskettava vastoinkäymis- ja selviämistarina on tavoittanut varmasti hyvin monet Etelä-Pohjanmaalla. Yritys on päässyt tuhoisasta tulipalosta nopeasti jaloilleen, vaikka kokivat kovan taloudellisen iskun tulipalon aiheuttamasta tuhosta. Työtä on tehty yötä päivää yrityksen toiminnan takaamiseksi, niin työntekijöiden kuin vapaaehtoisten voimin, perustelee Nuorkauppakamarilta palkintoa myöntämässä ollut Janna Renko”

Palkinnon tulivat vastaanottamaan toimitusjohtaja Kimmo Erikoinen sekä hallituksen puheenjohtaja Pekka Antila.

Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin Vuoden Kouluttautujaksi 2022 valittiin ähtäriläinen Tankki Oy, joka on esimerkillisellä tavalla panostanut kouluttautumiseen laajalla skaalalla. HR päällikkö Suvi Sunell vastaanotti palkinnon yrityksen puolesta.

Lisäksi toimitusjohtaja Johanna Ratialle myönnettiin kauppakamarin ansioristi hänen tekemästään työstä elinkeinoelämän kehittämiseksi.

Kauppakamarin hallituksen kokoonpanoa myös täydennettiin, kun SeAMKin osaamisalajohtaja Anne-Maria Aho kutsuttiin hallituksen jäseneksi.

Lämpimät onnittelut kaikille!