Henkilöesittelyssä uusi kauppakamarilainen Valerija Hirvilammi

11.02.2022

Henkilöesittelyssä uusi kauppakamarilainen Valerija Hirvilammi

Hei!

Nimeni on Valerija Hirvilammi ja olen kansainvälisen kaupan johtamisen MBA-opiskelija SeAMKista. Olen kotoisin Latviasta ja kaksikielisenä puhun sekä venäjää että latviaa. Minulla on yli 15 vuoden kokemus kansainvälisten projektien johtamisesta ja asiakkuushallinnasta.

Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin harjoittelijana avustan CRM:ssä ja viestinnällisissä tehtävissä. Tämän lisäksi olen iloinen voidessani hyödyntää kokemustani ja vieraiden kielten taitoa auttaakseni asiakkaitamme ja jäsenyrityksiämme heidän kansainvälisissä viestintätoimissa, erityisesti mitä tulee Baltian, Venäjän ja entisten Neuvostoliiton alueen markkinoihin.

Olen kiitollinen tästä mahdollisuudesta olla osa kauppakamarin tiimiä ja olen innokas oppimaan uutta suomalaisesta liike-elämästä, verkostoitumisesta ja yhteistyöstä. Tämä on minulle myös täydellinen mahdollisuus kehittää suomen kielen taitoani entisestään. Onneksi uudet kollegani ovat kärsivällisiä ja kannustavia.

Mielestäni kauppakamari näyttää hyvää esimerkkiä muille alueen yrityksille ja organisaatioille palkatessaan kansainvälisiä työntekijöitä ja tarjoten harjoittelupaikkoja kansainvälisille opiskelijoille. Tämä on molemmin puolin hyödyllistä. Alueellamme on satoja ei-suomenkielisiä asiantuntijoita, jotka hyvin mielellään integroituisivat suomalaiseen yhteiskuntaan työllistyessään paikallisiin yrityksiin.

Valerija Hirvilammi
harjoittelija