Läpi Harmaan Kiven -palkinto myönnettiin Pirjon Pakarille

25.05.2022

Läpi Harmaan Kiven -palkinto myönnettiin Pirjon Pakarille

Perinteikäs, jo vuodesta 1976 yhdessä Seinäjoen Seudun Nuorkauppakamarin kanssa myönnetty yrittäjäpalkinto myönnettiin tänä vuonna Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin Härmän Kylpylässä pidetyssä kevätkokouksessa Pirjon Pakarille. Pirjon Pakarin yrittäjä Hannu Malmivaara kertoi kiitospuheessaan pitkän yrittäjätaipaleen olleen vaiherikas.

Voittajan valinnut Seinäjoen Seudun Nuorkauppakamarin hallituksen perusteli Pirjon Pakarin valintaa seuraavasti: ”Pirjon Pakari on mennyt läpi harmaan kiven yritystä kohdanneissa haasteissa. Merkittävinä haasteina vuosien saatossa ovat olleet esimerkiksi omistajuusmuutosten sekä toimitilan laajentamissuunnitelmia rajoittavat haasteet. Haasteista huolimatta, Pirjon Pakari on aktiivisesti ja ennakkoluulottomasti kehittänyt ja kasvattanut yrityksen liiketoimintaa uusille alueille kuten gluteenittomat tuotteet ja lounasravintola.”

Edellisenä vuonna palkinto myönnettiin Teuvan Keitintehtaalle.

Kategoriat:Palkitseminen