Teollisuuden alan pk-yrityksille tarjolla oiva mahdollisuus rekrytoida osaajia Unkarista, apua tarjolla maksuttomasti.

23.08.2023

Onko yritykselläsi rekrytointitarpeita nyt tai syksyn 2023 aikana? Etelä-Pohjanmaalla on käynnistymässä pk-yrityksille suunnattu rekrytointiohjelma, jossa avustetaan maakunnassa toimivia yrityksiä rekrytoimaan osaajia Unkarista joustavasti, asiantuntevasti ja ilman välikäsiä. Rekrytoinnit toteutetaan Euroopan työnvälitysverkoston avulla Suomen ja Unkarin välisenä yhteistyönä.

Sopivien tekijöiden löytyessä ohjelmasta tarjotaan apua myös työntekijöiden muuttoon, asettautumiseen, työn aloittamiseen ja perehdytysvaiheeseen. Sekä rekrytointi että tarjolla olevat tukipalvelut ovat pääsääntöisesti maksuttomia.

Yrityksillä on mahdollisuus osallistua maksuttomasti myös TE-live lähetyksen tuottamiseen ja saada samalla käyttöönsä arvokasta markkinointimateriaalia. Ohjelma ja työpaikat ovat esillä myös 4.-6.10. Budapestissa järjestettävillä HVG rekrytointimessuilla.

Unkarista rekrytoinnista kiinnostuneet yritykset voivat ilmoittaa osallistumishalukkuudestaan www.euresep.fi sivuston kautta.

Varovaisestakin kiinnostuksesta kannattaa vinkata, niin olemme sinuun yhteydessä ja kerromme lisää. Ohjelman ensimmäisen vaiheen työpaikkoja etsitään jo elokuun 2023 aikana, mutta mukaan ohjelmaan pääsee aina vuoden 2023 loppuun saakka.

Lisätietoa ohjelmasta on tarjolla myös Ponte Oy:n ja Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin 6.9. järjestämässä aamupalatilaisuudessa.

Palvelu toteutetaan Ponte Oy:n, Etelä-Pohjanmaan ELY-keskuksen, Etelä-Pohjanmaan TE-toimiston ja Euroopan työnvälitysverkoston (EURES) yhteistyönä. Yhteistyössä ovat myös Etelä-Pohjanmaan kauppakamari ja Etelä-Pohjanmaan yrittäjät.

Kategoriat:Työelämä, Kansainvälisyys, Kasvu, Kauppakamari