Etelä-Pohjanmaan kauppakamari
06 429 8100
ep@kauppakamari.fi

Haemme VIESTINTÄ- JA MARKKINOINTIKOORDINAATTORIA tiimimme vahvistamiseksi
Miltä viestintä- ja markkinointikoordinaattorin tehtävänkuva meillä näyttää?
- Tärkeä osa työtäsi on journalistisen sisällön tuottaminen esimerkiksi omaan kauppakamarilehtemme, lehdistötiedotteisiin ja mielipidekirjoituksiin.
- Tehtäviisi kuuluvat myös omien jäsen- ja asiakastapahtumiemme markkinointi, verkkosivujen ylläpito ja some-kanavien sisällöntuotanto.
- Toimit osana neljän hengen tiimiämme ja työskentelet lisäksi tiiviisti tärkeimmän kohderyhmämme, jäsenyritysten ja -organisaatioiden kanssa.
Mitä meillä on tarjota sinulle?
- Pääset työskentelemään monipuolisesti viestinnän ja markkinoinnin tehtävien parissa ja saat mahdollisuuden hyödyntää omia kiinnostuksen kohteitasi.
- Toimistomme on Seinäjoella Seinäjoki Areenan tiloissa. Osittainen etätyöskentely on mahdollista, mutta enimmäkseen työskentelemme yhdessä tiimin, jäsentemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa lähityössä.
- Työnantajana huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. tarjoamalla liikunta- ja kulttuuriedun, laajan työterveyshuollon palvelut, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen ja työsuhdepyöräedun. Työskentelyäsi tukevat nykyaikaiset työskentelytilat ja ergonomiset työvälineet sekä toisistamme välittävä työyhteisö ja yhdessä tekemisen kulttuuri.
- Palkkaus perustuu tehtävän lopulliseen laajuuteen ja vaativuuteen, johon vaikuttaa valitun henkilön osaaminen ja aikaisempi kokemus. Palkkaus tehtävän laajuudesta ja vaativuudesta riippuen tulee asettumaan 2500-3500 € välille.
Entä mitä me odotamme sinulta?
- Kiinnostusta eteläpohjalaista yrityselämää, yhteistyöverkostoja sekä vaikuttamis- ja edunvalvontatyötä kohtaan ja ymmärrystä yritysten toimintaympäristöstä ja viranomaiskentästä.
- Kykyä tuottaa laadukasta journalistista sisältöä, esimerkiksi lehdistötiedotteita, artikkeleita, henkilöhaastatteluja ja mielipidekirjoituksia.
- Kokemusta tuloksekkaasta digitaalisesta markkinoinnista ja viestinnästä sosiaalisen median kanavissa sekä sähköpostimarkkinoinnissa.
- Sinulla on osaamista tai kiinnostusta kohdennetun markkinoinnin keinoista eri kanavissa.
- Eduksesi katsomme aikaisemman kokemuksen käyttämistämme markkinointiviestinnän työkaluista, esim. Canva, WordPress ja Liana Mailer.
- Tehtävä edellyttää oma-aloitteista ja vastuullista työskentelyotetta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja tiimityöskentelyä, sekä asiakaspalveluhenkisyyttä ja halua työskennellä eri sidosryhmien parissa.
- Työhön kuuluu kiinteänä osana liikkuminen eri puolilla maakuntaa, joten ajokortti ja oma auto ovat tehtävässä välttämättömiä.
- Eduksesi katsomme soveltuvan korkeakoulututkinnon tai vastaavan osaamisen.
Heräsikö sinulle kysyttävää?
Lisätietoja tehtävästä antaa 11.3. klo: 8:30-10:30, 19.3. klo: 14-16 ja 24.3. klo: 14-16 toimitusjohtaja Tomi Kohtanen, puh. 050 506 2755.
Hakuohjeet:
Rekrytoinnissa meitä avustaa HR Roihu Consulting Oy. Lähetäthän hakemuksesi viimeistään 26.3.2025 osoitteella rekrytointi@hrroihu.fi. Ensimmäiset haastattelut pyrimme tekemään 1.4.2025, joista jatkoon kutsuttavien hakijoiden haastattelut järjestetään 15.4.2025. Työ alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään kesäkuun alussa.