Etusivu › Uutishuone › Uutiset › Haemme VIESTINTÄ- JA MARKKINOINTIKOORDINAATTORIA Haemme VIESTINTÄ- JA MARKKINOINTIKOORDINAATTORIA 06.03.2025 Etelä-Pohjanmaan kauppakamari 06 429 8100 ep@kauppakamari.fi 11.07.2025 / Uutiset Osakeyhtiön hallituksella viimeinen vastuu yhtiöstä 22.06.2025 / Uutiset Hyvän johtamisen foorumi 2025 06.06.2025 / Uutiset Kevät, joka yhdisti osaamisen ja ihmiset – kiitos, että olit mukana! 05.06.2025 / Uutiset Epäasiallinen kohtelu työyhteisössä 27.05.2025 / Uutiset Kauppakamarikysely: Yritysten suhdannenäkymät kirkastumassa – odotukset liikevaihdosta ja kannattavuudesta vahvistuneet alkuvuodesta Haemme VIESTINTÄ- JA MARKKINOINTIKOORDINAATTORIA tiimimme vahvistamiseksi Miltä viestintä- ja markkinointikoordinaattorin tehtävänkuva meillä näyttää? Tärkeä osa työtäsi on journalistisen sisällön tuottaminen esimerkiksi omaan kauppakamarilehtemme, lehdistötiedotteisiin ja mielipidekirjoituksiin. Tehtäviisi kuuluvat myös omien jäsen- ja asiakastapahtumiemme markkinointi, verkkosivujen ylläpito ja some-kanavien sisällöntuotanto. Toimit osana neljän hengen tiimiämme ja työskentelet lisäksi tiiviisti tärkeimmän kohderyhmämme, jäsenyritysten ja -organisaatioiden kanssa. Mitä meillä on tarjota sinulle? Pääset työskentelemään monipuolisesti viestinnän ja markkinoinnin tehtävien parissa ja saat mahdollisuuden hyödyntää omia kiinnostuksen kohteitasi. Toimistomme on Seinäjoella Seinäjoki Areenan tiloissa. Osittainen etätyöskentely on mahdollista, mutta enimmäkseen työskentelemme yhdessä tiimin, jäsentemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa lähityössä. Työnantajana huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. tarjoamalla liikunta- ja kulttuuriedun, laajan työterveyshuollon palvelut, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen ja työsuhdepyöräedun. Työskentelyäsi tukevat nykyaikaiset työskentelytilat ja ergonomiset työvälineet sekä toisistamme välittävä työyhteisö ja yhdessä tekemisen kulttuuri. Palkkaus perustuu tehtävän lopulliseen laajuuteen ja vaativuuteen, johon vaikuttaa valitun henkilön osaaminen ja aikaisempi kokemus. Palkkaus tehtävän laajuudesta ja vaativuudesta riippuen tulee asettumaan 2500-3500 € välille. Entä mitä me odotamme sinulta? Kiinnostusta eteläpohjalaista yrityselämää, yhteistyöverkostoja sekä vaikuttamis- ja edunvalvontatyötä kohtaan ja ymmärrystä yritysten toimintaympäristöstä ja viranomaiskentästä. Kykyä tuottaa laadukasta journalistista sisältöä, esimerkiksi lehdistötiedotteita, artikkeleita, henkilöhaastatteluja ja mielipidekirjoituksia. Kokemusta tuloksekkaasta digitaalisesta markkinoinnista ja viestinnästä sosiaalisen median kanavissa sekä sähköpostimarkkinoinnissa. Sinulla on osaamista tai kiinnostusta kohdennetun markkinoinnin keinoista eri kanavissa. Eduksesi katsomme aikaisemman kokemuksen käyttämistämme markkinointiviestinnän työkaluista, esim. Canva, WordPress ja Liana Mailer. Tehtävä edellyttää oma-aloitteista ja vastuullista työskentelyotetta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja tiimityöskentelyä, sekä asiakaspalveluhenkisyyttä ja halua työskennellä eri sidosryhmien parissa. Työhön kuuluu kiinteänä osana liikkuminen eri puolilla maakuntaa, joten ajokortti ja oma auto ovat tehtävässä välttämättömiä. Eduksesi katsomme soveltuvan korkeakoulututkinnon tai vastaavan osaamisen. Heräsikö sinulle kysyttävää? Lisätietoja tehtävästä antaa 11.3. klo: 8:30-10:30, 19.3. klo: 14-16 ja 24.3. klo: 14-16 toimitusjohtaja Tomi Kohtanen, puh. 050 506 2755. Hakuohjeet: Rekrytoinnissa meitä avustaa HR Roihu Consulting Oy. Lähetäthän hakemuksesi viimeistään 26.3.2025 osoitteella rekrytointi@hrroihu.fi. Ensimmäiset haastattelut pyrimme tekemään 1.4.2025, joista jatkoon kutsuttavien hakijoiden haastattelut järjestetään 15.4.2025. Työ alkaa sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään kesäkuun alussa.