Etelä-Pohjalaisille pk-yrityksille tarjolla mahdollisuus rekrytoida osaajia Euroopasta

30.01.2024

Onko yritykselläsi rekrytointitarpeita keväälle 2024? Etelä-Pohjanmaalla on käynnistynyt pk-yrityksille suunnattu rekrytointiohjelma, jonka puitteissa avustetaan maakunnassa toimivia yrityksiä rekrytoimaan osaajia Euroopasta joustavasti, asiantuntevasti ja ilman välikäsiä. Rekrytoinnit toteutetaan Euroopan työnvälitysverkoston avulla.

Sopivien tekijöiden löytyessä ohjelmasta tarjotaan apua myös työntekijöiden muuttoon, asettautumiseen, työn aloittamiseen ja perehdytysvaiheeseen. Sekä rekrytointi että tarjolla olevat tukipalvelut ovat pääsääntöisesti maksuttomia. Yrityksillä on mahdollisuus osallistua maksuttomasti myös TE-live lähetyksen tuottamiseen ja saada samalla käyttöönsä arvokasta markkinointimateriaalia.

Euroopasta rekrytoinnista kiinnostuneet yritykset voivat tutustua palveluun ja ilmoittaa osallistumishalukkuudestaan euresep.fi -sivuston kautta. Ohjelman ensimmäisen vaiheen työpaikkoja etsitään 17.1.-29.2.2024mutta mukaan pääsee aina 31.5.2024 saakka.

Palvelun toteuttaa Etelä-Pohjanmaan TE-toimisto, Euroopan työnvälitysverkosto (EURES) Etelä-Pohjanmaan ELY-keskus ja Ponte Oy. Yhteistyössä mukana myös Etelä-Pohjanmaan kauppakamari, Etelä-Pohjanmaan Yrittäjät, Job Well Done -hanke sekä Etelä-Pohjanmaan kuntien elinkeinopalvelut.

Lisätietoa:

Rekrytointi