Teknologiayhtiö Epec Oy:n toimitusketjun johtaja Eeva Koskela palkittiin kunniamaininnalla

29.11.2023
Eeva Koskela, Epec Oy; Tomi Kohtanen, Etelä-Pohjanmaan kauppakamari

Vuoden 2023 Johtamisen ajankohtaispäivässä 10.11.2023 palkittiin Elisan toimitusjohtaja Veli-Matti Mattila Vuoden johtajana. Kunniamaininnalla palkittiin teknologiayhtiö Epec Oy:n toimitusketjun johtaja Eeva Koskela.

Häntä kuvataan perusteluissa seuraavasti:

”Huikea osaaminen, inhimillisyys, tulokset, aikaansaaminen, verkostot. Upea nuori johtaja.”

”Lämpimät kiitokset tunnustuksesta Kauppakamarille sekä kaikille epeciläisille työtoveruudesta. Yrityksen johdon vastuulla on asettaa päämäärät ja sen jälkeen tukea henkilöstöä saavuttamaan ne valmentavan johtajuuden keinoilla. Tärkeimpinä asioina hyvässä johtajuudessa näen luottamuksen rakentamisen, ihmisten aktiivisen kuuntelemisen sekä jämäkän tilanteisiin puuttumisen silloin, kun se on tarpeen”, Eeva Koskela sanoo.

Kauppakamari palkitsi Vuoden 2023 johtajan Johtamisen ajankohtaispäivässä 10.11.2023. Neljättä kertaa jaettavan tunnustuksen saajia on voinut ehdottaa kauppakamarin verkkosivujen kautta, ja lopullisen valinnan yritysten henkilöstön ilmiantojen perusteella teki Helsingin seudun kauppakamarin toimitusjohtaja Pia Pakarinen.

Me Etelä-Pohjanmaan kauppakamarilla olemme erittäin iloisia esimerkillisestä eteläpohjalaisesta johtajuusosaamisesta ja  siksi toivomme lämpimästi median huomioivan Eeva Koskelan palkitsemisen.

Lisätiedot:
Pia Pakarinen,
toimitusjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari, pia.pakarinen@helsinki.chamber.fi, +358 40 529 4989
Heini Larros, viestintäjohtaja, Helsingin seudun kauppakamari, heini.larros@helsinki.chamber.fi, +358 40 526 9728

Kategoriat:Palkitseminen, Yritysuutinen, Kauppakamari