KIRJANPIDON AJANKOHTAISPÄIVÄ | Seinäjoki

Sokos hotel Lakeus
Torikatu 2
60100 Seinäjoki

Kirjanpidon ajankohtaispäivässä tapaat kollegoita ja pääset vaihtamaan kuulumiset alalta. Käydään läpi viimeaikaisia muutoksia ja niiden vaikutuksia kirjanpitoon ja tilinpäätökseen.

Koulutuksessa päivität tietosi ja saat neuvot muuttuvien käytäntöjen soveltamiseen omaan työhösi.

Kenelle

Koulutus on suunnattu kirjanpitäjille sekä taloushallinnon parissa työskenteleville henkilöille.

Ohjelmassa mm.

• Perintä, luottotappiot ja konkurssi
  • Miten korona vaikuttaa tilinpäätöksiin
  • Korotetut poistot
  • Tulevia ja suunnitteilla olevia lakimuutoksia
  • Kirjanpitolautakunnan uusimmat kannanotot

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupalaa tarjolla
9.00 Tilaisuuden avaus
11.30 lounas
14.00 iltapäiväkahvi
16.00 koulutus päättyy

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Asiantuntijana

kirjanpidon asiantuntija, Helsingin seudun kauppakamari

Teija Kerbs toimii kirjanpidon asiantuntijana Helsingin seudun kauppakamarissa. Jäsenyrityksille annettavan neuvonnan lisäksi Kerbsin tehtäviin kuuluu asiakkaiden koulutus taloushallinnon eri osa-alueilla. Kerbs on työskennellyt pitkään erityyppisten yritysten taloushallinnon parissa ja hänellä on monipuolinen kokemus taloushallinnon eri osa-alueista.

Koulutus on päättynyt.

Katso tulevat koulutukset