Easy Palvelut Oy KasvuOpenin TOP60:en!

27.09.2024

Easy Palvelut Oy KasvuOpenin TOP60:en!

Kasvunälkäisten yritysten kilpailussa, KasvuOpenissa, valittiin vuoden 2024 valtakunnalliset TOP60 yritystä, joiden joukosta löytyy myös eteläpohjalaisten lippua kannattava Easy Palvelut Oy. Vaikka yhtiön mottona onkin nimensä mukaisesti luottamus, turvallisuus ja kiinteistöjen käytön helppous, ei Tommi Mäki sano kilpailussa jatkoonpääsyn olleen helppoa.

-Kilpailussa on mukana todella kovatasoisia yrityksiä ja vaikka olen ikäni ollut yritysten kanssa tekemisissä, niin silti tämä yllätti, Mäki toteaa.

Osallistumaan rohkaisivat muut aiemmin samaisessa kilpailussa mukana olleet yritykset, Ma-tech Oy sekä Hopeapuro Oy ja heiltä kuultujen positiivisten kokemusten myötä yrittäjät päättivät laittaa hakemuksen sisään. Mäki pitää tärkeänä kilpailussa saatavan maksuttoman ja laadukkaan sparrauksen lisäksi myös verkostoitumisen mahdollisuutta sekä tietenkin näkyvyyttä. –Sparraajat ovat päässeet keskusteluissa tosi nopeasti kiinni asioihin ja heillä on hyvä hahmotuskyky sekä taito päästä suoraan syvään päätyyn, Mäki kehuu.

Pitchaamista Mäki pitää suomalaiseen tapaan yhtenä jatkuvan kehittämisen kohteena.

-Huolimatta yrityksen selkeästä tarinasta ja asian jatkuvasta työstämisestä koen, että siinä on aina tiivistämisen paikka, hän naurahtaa

Kysyttäessä, kenelle Mäki suosittelisi Kasvu Openia, hän toteaa ykskantaan rehellisen kasvutavoitteisuuden. –Kasvu Open palvelee parhaalla tavalla kasvuhakuisia yrityksiä. Mikäli yritys ei aktiivisesti hae kasvua, saattaa joku muu kehitysohjelma olla tuloksellisempi, Mäki päättää.

Viisi faktaa Easy Palvelut Oy:sta

• Perustettu vuonna 2018
  • Omistus: Sami Pihlaja ja Tommi Mäki
  • Työntekijämäärä 20, lähivuosien tavoitteena 100