Etusivu › Uutishuone › Uutiset › Hyvän johtamisen foorumi tekee paluun Seinäjoella Hyvän johtamisen foorumi tekee paluun Seinäjoella 07.06.2024 Etelä-Pohjanmaan kauppakamari 06 429 8100 ep@kauppakamari.fi 17.06.2026 / Uutiset Rosterinuija 2026 – LähiTapiola Pohjanmaa & Moms for Kids ry palkittiin hyvästä hallitustyöstä 14.06.2026 / Uutiset Luetaanko tänä kesänä? 14.06.2026 / Uutiset Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin maakuntakartta – 75 jäsenkohdetta 12.06.2026 / Uutiset NATO-markkinat tarjoavat suomalaisyrityksille miljardien eurojen mahdollisuuden 12.06.2026 / Uutiset Neuvontapalvelut: Työnantaja, tunne työnjohto-oikeuden rajat Hyvän johtamisen foorumi tekee paluun Seinäjoella ”Tavoitteena on saada hyvästä johtamisesta kilpailuetu koko maakunnalle”. Vuosina 2015-2019 järjestetty Hyvän johtamisen foorumi tekee paluun. Marraskuun viidentenä päivänä Seinäjoen Rytmikorjaamolla järjestettävä tapahtuma kutsuu jälleen johtajat, esihenkilöt ja kaikki johtamisesta kiinnostuneet kuulemaan päivänpolttavaa asiaa hyvästä johtamisesta sekä verkostoitumaan yhteisen asian äärellä. Tapahtuman järjestää konsulttiyhtiö Lecklé yhteistyössä Into Seinäjoen, Seinäjoen Ammattikorkeakoulun, Sedun ja Etelä-Pohjanmaan kauppakamarin kanssa. Tapahtuman ohjausryhmän muodostavat Markku Haapasalmi (Lecklé) ja Sami-Petteri Kivimäki (Lecklé), Anne-Maria Aho (SeAmk), Leena Perämäki (Into Seinäjoki), Tomi Kohtanen (Kauppakamari) ja Pasi Artikainen (Sedu). Hyvän johtamisen foorumi on aikanaan Markku Haapasalmen ideasta syntynyt hanke, jonka kunnianhimoisena tavoitteena on saada hyvästä johtamisesta kilpailuetu koko maakunnalle. Pitkän johtajauran mm. pankkimaailmassa tehnyt ja nykyisin Lecklén HR-palveluiden johtamisen valmentajana työskentelevä Haapasalmi kertoo, että aikanaan harmiteltiin, kun tapahtuman järjestäminen päättyi ja iloitsee nyt foorumin henkiin herättämisestä. Haapasalmen mukaan vallitseva maailmantilanne edellyttää hyvää johtamista. - Hyvä johtaminen ja työilmapiiri korostuvat aikana, jolloin pätevästä työvoimasta on lähes joka alalla pulaa. Johtamisen kehittämiseen, työyhteisötaitoihin ja hyvään työilmapiiriin panostaminen on tärkeää voittavan työyhteisön rakentamisessa. Tässä johtajien ja kaikkien esihenkilöiden rooli on luonnollisesti tärkein. Tapahtuman puhujat ja tarkempi ohjelma julkaistaan kesäkuussa. Hyvän johtamisen foorumin yhteydessä valitaan jälleen myös vuoden eteläpohjalainen johtaja. Lisätiedot:Markku Haapasalmi, Lecklé,040 067 7211