Virtuaalinen jäsentilaisuus: Digitaalisen yhteistyökulttuurin ja vuorovaikutuksen rakentaminen liiketoimintaympäristön muuttuessa (maksuton)

Ilmoittaudu

Aika: 14.1.2021 klo 8:45 - 10:00
Paikka: omalta koneelta
Ilmoittaudu viimeistään 12.1.2021

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Tervetuloa kuulemaan ja vaikuttumaan yritysten toimintatapojen päivittämisestä yhdessä tekemisen ja kilpailukyvyn säilyttämiseksi. Digitaalisen yhteistyökulttuurin rakentaminen on tänä päivänä yksi organisaation tärkeimmistä kilpailueduista ketterien toimintatapojen, aidon vuorovaikutuksen, yhdessä ohjautumisen ja innostavan johtamisen näkökulmista.

Humap Consultation on yli 20 vuoden kokemuksella digitaalisen vuorovaikutuksen ja yhteistyökulttuurin edelläkävijä Suomessa. Jäsenaamussa autamme teitä lisäämään yhteistä ymmärrystä ja näkökulmia digitaaliseen yhteistyökulttuuriin:

  • Itseohjautuvuus ja yhdessäkoordinoituminen
  • Johtaminen ja yhteistyö
  • Vuorovaikutuskulttuuri

Tilaisuudessa puhuvat Humapilta digitaalisen yhteistyökulttuurin huippuasiantuntija Annika Ranta sekä asiakaskokemusjohtaja Piia Aalto. 

Ohjelma

8.45 yhteyden avaus 
9.00 Tervetulosanat, Tiina Vainio, Turun kauppakamari

Digitaalisen yhteistyökulttuurin ja vuorovaikutuksen rakentaminen liiketoimintaympäristön muuttuessa, Annika Ranta ja Piia Aalto, Humap

Kysymykset 

10.00 tilaisuus päättyy 

Lämpimästi tervetuloa! 

STRIIMIN OHJE

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.