Opi mittaamaan sosiaalisen median tulokset | striimi

Ilmoittaudu tästä

Aika: 18.1.2021 klo 12:00 - 15:00
Paikka: omalta koneelta
Ilmoittaudu viimeistään 13.1.2021
Kouluttaja: Taneli Katila, Ideal Digi Oy

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Kaikki puhuvat sosiaalisen median mittaamisesta, mutta mitä se tarkoittaa käytännössä?

Tämä koulutus kertoo konkreettisesti, miten sosiaalisen median (Facebookin ja Instagramin) tarjoamaa dataa hyödynnetään ja tulkitaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti. Lisäksi saat konkreettisesti käyttöön erittäin tehokkaan mallin, jonka avulla seuraat kampanjoidesi toimivuutta jo niiden aikana ja osaat tehdä tarvittavat muutokset huonosti toimiviin kampanjoihin.

Tavoitteet

  • Oppia mittaamaan konkreettisesti markkinoinnin tuloksia Facebookissa ja Instagramissa
  • Ymmärtää tärkeimmät mittarit markkinoinnin eri vaiheissa ja osaat tulkita niitä
  • Saada vertailuarvot eri mittareihin, joihin omaa toimintaa voi verrata
  • Ottaa käyttöön älykäs malli mainoskampanjoiden onnistumisten mittaamiseen

Webinaarin ohjeet
Koulutus järjestetään etänä liveyhteydellä. Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin webinaariin ennen koulutusta. Koulutusta varten tarvitset toimivan netin sekä tietokoneen. Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä. Webinaari toteutetaan livenä, voit esittää kysymyksiä sekä osallistua keskusteluun.

Sisältö

Strategia ja tavoitteet mittaamisen tueksi

  • Miten luon yrityksellinen relevantit mittarit ja tavoitteet?
  • Mitä yritykset mittaavat Somessa ja miksi?
  • case-esimerkit

Markkinoinnin mittaaminen Facebookissa ja Instagramissa

  • tärkeimmät mittarit markkinoinnin eri vaiheissa
  • mittareiden ja tulosten tulkinta käytännössä
  • vertailuarvot eri mittareihin
  • case-harjoitukset

Maksetun mainonnan tulosten mittaaminen

  • maksettujen mainoskampanjoiden tulosten mittaaminen käytännössä – tärkeimmät mittarit
  • älykkään kampanjan aikainen tulosten seuranta
  • tulosten analysointi ja vertailu
  • case-harjoitukset

Hinta

Jäsenhinta 280€ + alv 24%
Hinta 380€ + alv 24%

Osallistumismaksuun sisältyy sähköinen koulutusmateriaali ja luento.

Peruutusehto: Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Esteen sattuessa ilmoittautuneen henkilön tilalle voi tulla joku toinen.

Ohjelma

11.45 linkki aukeaa, mahdollisuus verkostoitua ja tavata kouluttaja
12.00 koulutus alkaa
lyhyt tauko
lyhyt tauko
15.00 webinaari päättyy

Muutokset mahdollisia. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Asiantuntijana Taneli Katila, Ideal Digi Oy.

Asiantuntijana Taneli Katila, Ideal Digi Oy.

Katila on Ideal Digi Oy:n osakas ja on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti. Aikaisemmin hän on työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa teki some-markkinointia isoille yrityksille. Lisäksi hän on työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater yrityksessä.

Peruutusehto