Verkon monikanavainen asiakasviestintä

Aika: 10.9.2019 klo 9:00 - 16:15
Paikka: Ilmoitetaan myöhemmin, Seinäjoki
Ilmoittaudu viimeistään 3.9.2019
Kouluttaja: Mikko Vieri, Someco Oy
Kenelle eri verkon palvelukanavissa asiakaspalvelusta vastaavat

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Tässä koulutuksessa perehdytään vuorovaikutukseen rooliin asiakaskokemuksen kehittäjänä ja asiakasviestintään verkossa. Koulutus on suunnattu organisaation henkilöstölle, jotka käytännön tasolla vastaavat päivittäisestä asiakaspalvelusta verkon eri palvelukanavissa.

Päivän aluksi perehdymme vuorovaikutuksen merkitykseen asiakaskokemuksen kehittäjänä: miksi vuorovaikutus on niin keskeistä ja miten otetaan dialogiloikka? Tämän jälkeen pureudumme esimerkkien kautta verkon asiakasviestinnän maailmaan ja tutustumme valittuihin työkaluihin sekä pohdimme, millaista asiakaspalvelua organisaatio haluaa verkossa toteuttaa. Keskiössä ovat oma palvelulupaus sekä viestinnän laatukriteerit ja tavoitteet.

Koulutuksen tavoitteena on antaa ymmärrys monikanavaisesta asiakaspalvelusta osana asiakaskokemusta sekä työkalupakki tehokkaan ja laadukkaan kirjallisen asiakaspalvelun toteuttamiseksi. Lisäksi pohdimme, miten asiakaspalvelija voi mukauttaa omaa viestintäänsä verkkoon sopivaksi sekä tuottaa selkeää ja vuorovaikutuksellista asiakasviestintää.

 

Sisältö

  • Mikä on muuttunut, miksi vuorovaikutus on niin keskeistä?
  • Mikä on dialogiloikka ja miten se otetaan
  • Vuorovaikutuksen kehittämien
  • Monikanavainen asiakaspalvelu osana asiakaskokemusta
  • Eri kanavien lainalaisuudet ja ominaisuudet
  • Tehokas ja laadukas asiakaspalvelu verkossa – esimerkkejä onnistuneesta asiakasviestinnästä
  • Asiakkaan kohtaaminen ja haastavat tilanteet verkossa
  • Palvelulupaus ja viestinnän laatukriteerit

Hinta

Jäsenhinta 350€/hlö +alv24%
Normaalihinta 525€/hlö +alv24%.
Osallistumismaksu laskutetaan tilaisuuden jälkeen.
Hinta sisältää kahvitarjoilut, koulutuksen, koulutusmateriaalit ja lounaan.

Peruutusehdot:
Osallistumisen voi peruuttaa maksutta ennen ilmoittautumisajan päättymistä. Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kolmea päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Esteen sattuessa ilmoittautuneen henkilön tilalle voi tulla toinen.

Ohjelma

9.00 Kaffit suolaasen kanssa
9.15 Koulutus alkaa
11.30 Lounas
14.00 Kaffit makian kera
16.15 Koulutus päättyy

Ilmoittauduin juuri - lisää sähköiseen kalenteriini
Tästä voit ilmoittauduttuasi lisätä ajankohdan ja sisällön kalenteriisi. Huomaa, että omaan kalenteriin lisääminen ei toimi ilmoittautumisena meille. Ilmoittautuminen tapahtuu aina oheisella lomakkeella.

Mikko Vieri

Mikko Vieri

Somecolla työskentelevä sisältöstrategi Mikko Vieri on erikoistunut mm. liiketoiminnallisista tavoitteista lähtevään strategiseen sisältömarkkinointiin, suunnitelmalliseen sisällöntuotantoon sekä sosiaalisen median mahdollisuuksiin sidosryhmädialogissa. Hänellä on erityisen laaja käytännön kokemus asiakasviestinnän ja vuorovaikutuksen kehittämisestä sosiaalisessa mediassa.