WEBINAARI – Toimiva yhteistyö ja hyvä työilmapiiri

Aika: 8.2.2017 klo 9:00 - 10:00
Paikka: Webinaari / oma työpiste
Ilmoittaudu viimeistään su 5.2.
Kouluttaja: Työyhteisöjen ja esimiestyön kehittäjä Ulla Vilkman, Master Suomi Oy

Toteutaumme webinaarin. Ilmoittautua voit su 5.2. klo 23:59 saakka.

Oletko sinä vastuussa yhteistyön ja työilmapiirin laadusta? Jokaiselle kysyjälle vastaus on kyllä! Erilaiset ihmiset ja hyvää keskustelua? Hyvän ja tuloksellisen yhteistyön edellytyksenä on riittävän erilaiset ihmiset, jotka osaavat käydä rakentavaa keskustelua. Hyvä työilmapiiri edistää hyvinvointia työssä sekä mahdollistaa tehokkaan yhteistyön.

Webinaarissa perehdytään siihen, miten hyvää työilmapiiriä rakennetaan ja millä keinoilla yhteistyötä kehitetään.

Kenelle HR-ammattilaiset, esimiehet, yritysjohto, työllistävät yrittäjät

Tarvitset oman koneen nettiyhteydellä ja mielellään kuulokkeet. Seminaarilinkkisi saat sähköpostitse.

 

Sisältö

Webinaari koostuu alustuksesta ja yhteisestä keskustelusta.

  • Työilmapiiriin vaikuttavat tekijät
  • Yhteistyön laadun vaikutukset yrityksen tuloksiin
  • Hyvän työilmapiirin tunnusmerkit
  • Miten ristiriidat syntyvät?
  • Työilmapiirin kehittäminen
  • Hyvän yhteistyön edellytykset
  • Monimuotoinen työypäristö ja johtamisen haasteet

 

Hinta

Jäsenhinta 85 euroa
Normaalihinta 105 euroa
Hintoihin lisätään alv 24 %

Ohjelma

9.00 webinaari alkaa
10.00 webinaari päättyy

Peruutusehto