Teams kokoukset

Ilmoittaudu

Aika: 7.5.2020 klo 12:45 - 16:00
Paikka: Sokos hotel Lakeus, kokoustila Aakee kakkonen, Torikatu 2, 60100 Seinäjoki
Ilmoittaudu viimeistään 29.4.2020
Kouluttaja: Esa Riutta
Kenelle kaikille käyttäjille, jotka haluavat järjestää Teams-verkkokokouksen tai osallistua sellaiseen

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Teamsin avulla kokoukset hoituvat hauskasti ja helposti. Varmista nyt, että osaat järjestää ja osallistua Teams-kokoukseen ilman ylimääräisiä mutkia, vaivattomasti ja tyylikkäästi.

Tavoite
Koulutuksessa opit luomaan kokouksia Teamsin sisälle, sekä kutsutoiminnolla että ilman. Lisäksi opit, kuinka toimia kokouksessa ja miten ulkopuolinen pääsee kokoukseen ilman Teams-sovellusta.

Kenelle
Koulutus soveltuu kaikille käyttäjille, jotka haluavat järjestää Teams-verkkokokouksen tai osallistua sellaiseen. Osallistujilta toivomme Teamsin perusteiden hallintaa.

Ohjelmaversio
Koulutuksessa käytämme Teams-sovelluksen uusinta versiota.
Huom! Ota oma kone mukaan.

Ilmoita 5, maksa 4!

Ilmoittauduthan 29.4. mennessä tästä tai amanda.peltola(at)kauppakamari.fi, p. 040 533 8537
Lisätiedot: palvelupäällikkö Heidi Sikkilä, heidi.sikkila(at)kauppakamari.fi, p. 0400 568 900

Huom! Samana päivänä aamupäivällä myös Ajanhallinnan Kung Fu -koulutus – osallistu kumpaankin yhden päivän hinnalla ja säästä!

Ilmoittaudu mukaan, paikkoja rajoitetusti!

Sisältö

Kokoukset Teamsissä

  • Miten kokous Teamsissä toimii
  • Millaista sisältöä kokouksessa voidaan jakaa
  • Kuka voi osallistua kokoukseen ja millä laitteilla
  • Mitä edellytyksiä osallistumiselle on tietokoneella
  • Mitä puhelimella osallistumiseen tarvitaan

Kokouksen luominen

  • Välitön kokous
  • Kokouskutsujen lähettäminen Outlookilla
  • Kokouskutsujen lähettäminen Teams-sovelluksesta
  • Tiimikokouksen luominen kutsuja lähettämättä
  • Kokouksen luominen selaimen kautta
  • Kokouksen aikatauluttaminen ja vapaan ajan löytäminen

Kokoukseen liittyminen

  • Liittyminen Office 365:n kautta, Outlook-sovelluksesta, Teams-sovelluksesta tai älypuhelimen Teams-sovelluksesta
  • Liittymisen asetukset ja mitä ääni- ja videolaitteita käytät

Toiminnot kokouksen aikana

  • Oman äänen hallinta ja vaimentaminen
  • Videon käynnistäminen ja tyylikäs videolla esiintyminen, sekä taustan sumennus
  • Viestien lähettäminen kokoukseen ja pikaviesteihin palaaminen kokouksen jälkeen
  • Ääni- ja videolaitteiden vaihtaminen kokouksen aikana
  • Osallistujien kutsuminen kokoukseen kokouksen aikana tai liittymishyperlinkin käyttö
  • Teamsin käyttö kokouksesta poistumatta
  • Kokouksesta poistuminen

Sisällön jako kokoukseen

  • Oman työpöydän tai sovelluksen jakaminen
  • PowerPoint -esitykset
  • Yhteinen piirtoalusta
  • Kokouksen muistiinpanot

Kokouksen tallentaminen

  • Tallennuksen aloittaminen ja lopettaminen
  • Mitä tarkalleen tallentuu
  • Tallenteen löytäminen, jos kokous on tai ei ole tiimin sisällä järjestetty

Verkkokokouksen käytännöt

  • Näkyvyyden ja kuuluvuuden varmistaminen
  • Miten omaa ääntä kannattaa käyttää
  • Pitäisikö se video laittaa päälle? Miksi pitäisi ja miten näytät hyvältä videossa
  • Oman näytön tai työpöydän jakamisen turvavinkit
  • Miten takaat selkeästi näkyvän työpöydän jaon

Hinta

jäsenetuhinta 280 € + alv 24 %
normaalihinta 420 € + alv 24 %

Huom! Osallistu aamupäivän Ajanhallinnan Kung Fu -koulutukseen koko päivän koulutuksen hinnalla (jäsenetuhinta 380 € + alv 24%, normaalihinta 550 € + alv 24%) ja säästä!

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.
Kauppakamarien jäsenorganisaatioiden henkilöstö osallistuu koulutuksiin aina edullisimmalla jäsenetuhinnalla. Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme, ilmoita 5 – maksa 4!

Ohjelma

12.45 Ilmoittautuminen ja tervetukahvit
13.00 Tilaisuuden avaus
14.30 Tauko ja välikaffeet makialla
16.00 koulutus päättyy

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Ilmoittauduin juuri - lisää sähköiseen kalenteriini
Tästä voit ilmoittauduttuasi lisätä ajankohdan ja sisällön kalenteriisi. Huomaa, että omaan kalenteriin lisääminen ei toimi ilmoittautumisena meille. Ilmoittautuminen tapahtuu aina oheisella lomakkeella.

Esa Riutta, Wistec Training Oy

Esa Riutta, Wistec Training Oy

Esa vastaa Wistecillä verkkokoulutuksiemme kehittämisestä ja rakentaa yhdessä teknisten asiantuntijoiden kanssa verkko-oppimispalvelua. Lisäksi Esa auttaa ylläpitämään Wistecin omaa sosiaalisen median läsnäoloa ja konsultoi sen kehittämisessä.
”Pitkällä tähtäimellä osaaminen säästää paljon enemmän aikaa kuin kuluttaa, hermoista puhumattakaan.”

Peruutusehto

Osallistumisen voi peruuttaa maksutta ennen ilmoittautumisajan  päättymistä. Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kolmea päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Esteen sattuessa ilmoittautuneen henkilön tilalle voi tulla toinen. Lisätietoa ilmoittautumiseen