Syväluotaus asiakaskokemuksen anatomiaan -webinaari

Ilmoittaudu tästä

Aika: 20.10.2020 klo 9:00 - 11:00
Paikka: omalta koneelta
Ilmoittaudu viimeistään 13.10.2020
Kouluttaja: Piia Pärssinen
Kenelle Kaikille asiakkaiden kanssa toimiville

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Millainen on hyvä asiakaskokemus, miten se rakennetaan ja mikä on menestyksen resepti? Olet kuullut asiakaskokemuksen merkityksestä, mutta käytännön konkreettiset työkalut sen kehittämiseksi ja jalkauttamiseksi koko henkilökunnan kesken puuttuvat?
Tämä koulutus on silloin juuri Sinua varten.

Asiakaskokemuksesta ja asiakkaan valtakaudesta kohistiin koko viime vuosikymmen eikä kohina näytä laantuvan, koska digitaalisten palveluiden ja ratkaisujen tarjonnan kirjon myötä kilpailussa erottuminen on tullut yrityksille yhä haastavammaksi ja asiakkaan valta vain kasvanut. Asiakaskokemuksen kehittämisessä on kyse siitä, että asiakas asetetaan aidosti toiminnan keskiöön ja keskitytään tuottamaan asiakkaalle enemmän arvoa. Tämä koulutus antaa osallistujalle kokonaisvaltaisen näkemyksen asiakaskokemuksen kehittämisen perusteisiin. Aihetta lähestytään palveluliiketoiminnan näkökulmasta.

Koulutusta ei tallenneta. Koulutus järjestetään yhteistyössä Pohjanmaan kauppakamarin kanssa, joka vastaanottaa ilmoittautumiset.

Sisältö

Mitä asiakaskokemus on? Miksi siitä puhutaan?

•  Asiakaskokemuksen aikakausi
•  Hyvän asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen välinen ero
•  Asiakaskokemuksen kehittämisen liiketoiminnalliset hyödyt
•  Asiakkaan tarpeet & odotusarvo & trendit ”uudessa normaalissa”
•  Monikanavaisuus & digitaalinen asiakaskokemus

Asiakaskokemuksen kehittämisen elementit
•  Tunnista asiakkaasi –
•  Asiakkaan polku & kohtaamishetket
•  Asiakkaan ääni – asiakasymmärrys keskiössä
•  Mittaaminen & sen merkitys

Ilmoittaudu myös koulutukseen ”Asiakaskeskeinen ja kehittyvä organisaatio” joka pidetään 13.11., niin osallistut molempiin koulutuksiin yhteishintaan 360 € (jäsenhinta) tai 480 € (normaalihinta).

Hinta

Jäsenetuhinta 190€ + alv 24%.
Normaalihinta 265€ + alv 24%.

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali. Koulutusta ei nauhoiteta.

Asiantuntijana: Asiakaskokemuksen kehittäjä ja kouluttaja Piia Pärssinen, Human 2 Human Consulting Oy. Piia on intohimoinen asiakaskokemuksen kehittämisen puolestapuhuja, Lean filosofiaa ja palvelumuotoilun keinoja asiakasvalmennuksissaan ja -projekteissaan yhdistelevä asiakaskeskeisyyteen ja jatkuvaan kehittämiseen uskova muutoksen mahdollistaja.

Peruutusehto

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Etelä-Pohjanmaan kauppakamarilla on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti.
Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.