STRIIMI: Lean-ajattelu mukaan asiakaspalvelun tehostamiseen!

Ilmoittaudu tästä

Aika: 15.12.2020 klo 8:45 - 16:00
Paikka: omalta koneelta
Ilmoittaudu viimeistään 11.12.2020
Kouluttaja: Mikko Mäntyneva FT, KTL MCS-Management Consulting Services Oy
Kenelle Asiakaspalvelijoilla

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Asiakaspalveluprosesseja on monessa yrityksessä tehostettu Lean-menetelmiä hyödyntäen.

Muutos lähtee ajattelutapojen muutoksesta, vanhojen prosessien uudistamisesta ja kaiken turhan hylkäämisestä. Kun kaikki toimimattomat käytännöt ja aikaa tuhlaavat toimintatavat on kyseenalaistettu, on yritys valmis siirtymään kohti tehokkaampaa, joustavampaa ja tuloksellisempaa tulevaisuutta.

Helsingin seudun kauppakamarin valmennuksessa perehdytään Leanin keskeisiin periaatteisiin.
Valmennuspäivä antaa osallistujilleen perustietämyksen Lean-ajattelun, -menetelmien ja -työkalujen taustoista.

Varmistamme parhaat mahdolliset oppimistulokset ja opitun siirtämisen osallistujien omiin työympäristöihin siten, että koulutus perustuu aktiiviseen osallistumiseen ja työstämiseen.

Valmennuspäivän tavoitteet ovat:

  • Antaa eväät tunnistaa ja täsmentää erilaisten prosessien ongelmakohtia.
  • Saada ne menetelmät tutuiksi, joilla voidaan saavuttaa asiakaspalvelussa oleva sujuva toiminta.

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittauduthan 11.12. mennessä tästä tai amanda.peltola(at)kauppakamari.fi, p. 040 533 8537.
Lisätiedot: palvelupäällikkö Heidi Sikkilä, heidi.sikkila(at)kauppakamari.fi, p. 0400 568 900

Sisältö

8.45 Ilmoittautuminen

9.00 Leanin tausta ja työkalut

  • Leanin viisi perusperiaatetta
  • Mihin tuottavuuden on tapana hukkua?
  • Millaisia tuloksia Leanilla saavutetaan?
  • Leanin keskeiset menetelmät ja työkalut

Leanin toteuttaminen organisaatiossa

  • Jatkuva kehittäminen osana arkea
  • Työntekijöiden osallistuminen jatkuvaan kehittämistoimintaan
  • Organisoituminen Lean-toimintaan
  • Leanin toteuttaminen käytännössä
  • Leanin kriittiset menestystekijät

16.00 Tilaisuus päättyy

 

STRIIMIN OHJE

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.

Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen. Suoran lähetyksen aikana etäyhteyden kautta ei voi esittää kysymyksiä.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai puhelimitse 09 2286 0360.

Hinta

Jäsenetuhinta 495€ + alv 24%, Normaalihinta 695€ + alv 24%
Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.
Kauppakamarien jäsenorganisaatioiden henkilöstö osallistuu koulutuksiin aina edullisimmalla jäsenetuhinnalla. Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme, ilmoita 5 – maksa 4!

Ohjelma

8.45 Ilmoittautuminen ja yhteyden avaus
9.00 Koulutus alkaa
10.15 tauko
12.00-12.45 lounastauko
14.15 tauko
16.00 Tilaisuus päättyy

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Mikko Mäntyneva FT, KTL MCS-Management Consulting Services Oy

Mikko Mäntyneva FT, KTL MCS-Management Consulting Services Oy

FT, KTL Mikko Mäntyneva on liiketoiminnan kehittämisen yliopettaja, kouluttaja, puhuja ja tietokirjailija. Hänellä on kolmen vuosikymmenen kokemus niin liike- kuin muunkin toiminnan kehittämisestä eri toimialoja edustavissa organisaatioissa. Hänen keskeisiä osaamisalueitaan ovat asiakaslähtöinen liiketoiminta, B2B-myynti, tuottavuuden parantaminen (Lean) ja projektitoiminnan kehittäminen. Mäntyneva on kouluttanut viime vuosien aikana yli tuhat (Key) Account Manageria ja myyntipäällikköä.

Mäntyneva on koulutukseltaan kauppatieteiden lisensiaatti (markkinointi) ja filosofian tohtori. Tohtoriksi Mäntyneva väitteli asiakkuusosaamisen kehittämisestä suomalaisissa yrityksissä.

Lisäksi hän on kirjoittanut viisi asiakkuuksia, myyntiä, markkinointia, kasvua ja projektitoimintaa käsittelevää kirjaa. Kauppakamarin Kustannuksen julkaisemana Mäntynevalta on aikaisemmin ilmestynyt teokset Hallittu projekti – Jäntevästä suunnittelusta menestykselliseen toteutukseen (2016) ja Kasvua innovaatioista (2012)Häneltä ilmestyy keväällä 2019 teos Key Account Management – kasvata yrityksesi avainasiakkuuksia.

Peruutusehto

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Etelä-Pohjanmaan kauppakamarilla on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti.
Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.