STRIIMI: Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Ilmoittaudu tästä

Aika: 5.11.2020 klo 9:00 - 12:00
Paikka: Omalta koneelta
Ilmoittaudu viimeistään 2.11.2020
Kouluttaja: IAB Finland
Kenelle Markkinoinnista tai mainonnasta vastaava, koordinaattori tai assistentti, myyntipäällikkö, mediamanageri, viestintäpäällikkö, -koordinaattori tai projektijohtaja

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana.

Mistä sertifiointiohjelma koostuu?

  • Esittelyaamupäivä (9.00-12.00). Voit tulla paikanpäälle tai osallistua striimin välityksellä
  • Kuuden viikon omatoiminen opiskelujakso, yhteensä noin 35-40 tuntia
  • Opiskelumateriaali
  • Harjoituskysymykset
  • Koe
  • Diplomi kokeen läpäisseille

IAB Finlandin Suomen markkinoille kehitetty ja 2020 päivitetty sertifiointikokonaisuus on tarkoitettu kaikille digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville, asemasta riippumatta. Voit siis olla markkinoinnista tai mainonnasta vastaava, koordinaattori tai assistentti, myyntipäällikkö, mediamanageri, viestintäpäällikkö tai -koordinaattori tai vaikka projektijohtaja. Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana.

Sertifikaatin sisältö
Itseopiskelumateriaali koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä. Koko opiskelumateriaali on suomeksi ja räätälöity vastaamaan Suomen markkinaa.

Ohjelma käynnistyy 5.11.2020 – ilmoittaudu mukaan! Ohjelma tehdään yhteistyössä IAB:n kanssa. IAB:n jäsenet osallistuvat tilaisuuteen jäsenetuhinnalla.

Sisältö

Ohjelman käynnistäminen ja aloitus 5.11. klo 9.00-12.00

  • voit osallistua lähipäivään tulemalla paikan päälle tai striimin välityksellä

Itseopiskeluna seuraavat moduulit:

1. MARKKINAKATSAUS & TRENDIT – MISTÄ NYT PUHUTAAN?

2. DIGITAALISET MEDIAT OSANA KULUTTAJAN OSTOPROSESSIA SEKÄ ASIAKASYMMÄRRYKSEN TÄRKEYS

  • Kuluttajan ostoprosessi
  • Markkinointimallit
  • Liiketoimintaymmärryksen tärkeys
  • Toimialaymmärrys

3. DIGITAALINEN TYÖKALUPAKKI

  • Briiffi ja tilaaminen alihankkijalta
  • Media- ja kanavavalinnat
  • Oikeiden KPI-mittareiden valinta
  • GDPR & TCF
  • CRM – Customer Relationship Management

4. DATA OSANA TOIMIVAA DIGITAALISTA MARKIINOINTIA

  • Kampanjamittaus ja mainonnanhallinta
  • Viewability
  • Brand Safety
  • Dataan perustuvat asiakasprofiilit
  • Attribuutiomallinnus

5. DIGITAALISET MEDIAKANAVAT JA MEDIAMATEMATIIKKA

  • Hakusanamainonta
  • Sosiaalisen median mainonta
  • Display-mainonta & ohjelmallinen ostaminen
  • Videomainonta
  • Natiivimainonta
  • Digitaalinen ulkomainonta
  • Digitaalinen audio
  • Sähköpostimainonta
  • Vaikuttajamarkkinointi
  • Hinnoittelu ja mediamatematiikka

KOETILAISUUS suoritetaan etänä

STRIIMIN OHJE

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.

Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen.

Hinta

Jäsenetuhinta 850€ + alv 24%
Normaalihinta 1250€ + alv 24%
Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali.
Kauppakamarien jäsenorganisaatioiden henkilöstö osallistuu koulutuksiin aina edullisimmalla jäsenetuhinnalla. Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme, ilmoita 5 – maksa 4!

IDB Finland

IDB Finland

Peruutusehto

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Etelä-Pohjanmaan kauppakamarilla on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti.
Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.