STRIIMI: Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen

Ilmoittaudu tästä

Aika: 30.9.2020 klo 8:45 - 16:00
Paikka: Omalta koneelta
Ilmoittaudu viimeistään 28.9.2020
Kouluttaja: Henrietta Aarnikoivu, Protulos Oy
Kenelle Koulutus on hyödyllinen kaikille asiaskaslähtöisyydestä vastaaville ja asiakaslähtöisyyttä kehittäville.

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Asiakaskeskeisyyden myötä työyhteisössä keskitytään oikeisiin asioihin – asioihin, jotka mahdollistavat tuloksellisen ja edelläkävijämäisen toiminnan.

Koulutuksessa täsmennetään asiakaslähtöisyyden merkitystä ja käytännön toimia sekä johtamiskäytäntöjä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Lisäksi tutustuaan saumattoman, asiakaslähtöisen organisaation luomiseen ja asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin.

Kenelle: 
Koulutus on hyödyllinen kaikille asiaskaslähtöisyydestä vastaaville ja asiakaslähtöisyyttä kehittäville.

Koulutuksen hyödyt:

  • saat käytännöllisiä ideoita asiakaslähtöisen organisaation kehittämiseen ja esimiestyöhön
  • saat työkaluja yhteisen asiakaskeskeisyyden tavoitteen saavuttamiseen
  • saat ideoita siilojen purkamiseen ja asiakaskeskeisyyttä tukevaan yhteistoimintaan läpi
    organisaation
  • saat uusia näkemyksiä asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin.

Ilmoittauduthan 28.9. mennessä tästä tai amanda.peltola(at)kauppakamari.fi, p. 040 533 8537.
Lisätiedot: palvelupäällikkö Heidi Sikkilä, heidi.sikkila(at)kauppakamari.fi, p. 0400 568 900

Mikäli striimiin osallistuu useampi henkilö samasta organisaatiosta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.
Ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun:
asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.

Sisältö

Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana

  • yhteinen ymmärrys asiakaskeskeisyydestä ja asiakaslähtöisyydestä
  • yhteinen tahtotila
  • yhteisesti määritetyt toimenpiteet 

Asiakaskeskeisyyden lähtökohta

  • asiakaskeskeinen johto
  • asiakaskeskeiset esimiehet
  • asiakaskeskeisyyden struktuuri 

Asiakaskeskeinen esimiestyö

  • esimiehen perustehtävä ja rooli
  • työntekijäkokemus ja asiakaskokemus
  • toimintamallina esimiestyön V10 

 Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio

  • siilojen purkaminen – kaikki vaikuttaa kaikkeen
  • asiakaskeskeisyyttä tukeva yhteistoiminta läpi organisaation
  • asiakkaan äänen kuuleminen ja reagointi

Koulutuksesta sanottua:
”Asiantunteva, innostava ja selkeä luennoitsija. Päivä meni nopeasti ja sain paljon hyödyllistä tietoa asiasta. Asiaa käsiteltiin monipuolisesti, mutta kiinnostavasti. Paras koulutus aikoihin! Suosittelen.”

STRIIMIN OHJE:

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.

Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen.

Striimiin osallistuminen on samanhintainen kuin osallistuminen paikan päällä. Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai puhelimitse 09 2286 0360.

Hinta

jäsenetuhinta 460€ + alv 24 %
normaalihinta 660€ + alv 24 %
Kauppakamarien jäsenorganisaatioiden henkilöstö osallistuu koulutuksiin aina edullisimmalla jäsenetuhinnalla. Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme, ilmoita 5 – maksa 4!
Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali.

Ohjelma

8.45 ilmoittautuminen
9.00 koulutus alkaa
11.45-12.15 lounastauko
13.45 tauko
16.00 Tilaisuus päättyy

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Henrietta Aarnikoivu, Ratkaisukeskeinen valmentaja, YTM, Protulos Oy

Henrietta Aarnikoivu, Ratkaisukeskeinen valmentaja, YTM, Protulos Oy

”Henrietta on erinomainen kouluttaja ja hänellä on selkeä ulosanti ja hyvät esiintymistaidot. Oman lisänsä koulutukseen toi Henrietan omakohtainen vahva kokemus esimiestyöstä. Kerrankin kouluttaja joka jaksoi pitää mielenkiinnon koko koulutuspäivän ajan. Mukaan saatu materiaali on myös hyvä.”

”ISO KIITOS Henrietalle. Päivä oli todella antoisa, oli äärimmäisen mielenkiintoista kuulla oikeita tapauksia tosielämästä. Henrietan kaltaista asiantuntijaa on ilo kuunnella, eritoten koska hän tietää mistä puhuu.”

”Henrietta on suorapuheinen ja innostava kouluttaja. Häntä kuuntelee jatkossakin mielellään ja hän osaa luoda luottamuksellisen ja avoimen ilmapiirin sekä rohkaisee osallistujia keskusteluun.”

Peruutusehto

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Etelä-Pohjanmaan kauppakamarilla on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti.
Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.