STRIIMI: Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen
Ilmoittaudu
Aika:
19.11.2020 klo 8:45 - 16:00
Paikka:
omalta koneelta
Ilmoittaudu viimeistään 17.11.2020
Kouluttaja: Henrietta Aarnikoivu, Ratkaisukeskeinen valmentaja YTM ProTulos Oy
Kenelle Asiakaslähtöisyydestä vastaaville ja tomintaa kehittäville
Asiakaskeskeisyyden myötä työyhteisössä keskitytään oikeisiin asioihin – asioihin, jotka mahdollistavat tuloksellisen ja edelläkävijämäisen toiminnan.
Koulutuksessa täsmennetään asiakaslähtöisyyden merkitystä ja käytännön toimia sekä johtamiskäytäntöjä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Lisäksi tutustutaan saumattoman, asiakaslähtöisen organisaation luomiseen ja asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin.
Koulutuksen teemat:
- Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana
- Asiakaskeskeisyyden lähtökohta
- Asiakaskeskeinen esimiestyö
- Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio.
Koulutuksesta sanottua:
”Asiantunteva, innostava ja selkeä luennoitsija. Päivä meni nopeasti ja sain paljon hyödyllistä tietoa asiasta. Asiaa käsiteltiin monipuolisesti, mutta kiinnostavasti. Paras koulutus aikoihin! Suosittelen.”
Ilmoittauduthan 13.11. mennessä tästä tai amanda.peltola(at)kauppakamari.fi, p. 040 533 8537.
Sisältö
Asiakaskeskeisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen -koulutuksen hyödyt:
- saat käytännöllisiä ideoita asiakaslähtöisen organisaation kehittämiseen ja esimiestyöhön
- saat työkaluja yhteisen asiakaskeskeisyyden tavoitteen saavuttamiseen
- saat ideoita siilojen purkamiseen ja asiakaskeskeisyyttä tukevaan yhteistoimintaan läpi
organisaation - saat uusia näkemyksiä asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin.
Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana
- yhteinen ymmärrys asiakaskeskeisyydestä ja asiakaslähtöisyydestä
- yhteinen tahtotila
- yhteisesti määritetyt toimenpiteet
Asiakaskeskeisyyden lähtökohta
- asiakaskeskeinen johto
- asiakaskeskeiset esimiehet
- asiakaskeskeisyyden struktuuri
Asiakaskeskeinen esimiestyö
- esimiehen perustehtävä ja rooli
- työntekijäkokemus ja asiakaskokemus
- toimintamallina esimiestyön V10
Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio
- siilojen purkaminen – kaikki vaikuttaa kaikkeen
- asiakaskeskeisyyttä tukeva yhteistoiminta läpi organisaation
- asiakkaan äänen kuuleminen ja reagointi
STRIIMIN OHJE
Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.
Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen.
Striimiin osallistuminen on samanhintainen kuin osallistuminen paikan päällä. Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai puhelimitse 09 2286 0360.
Hinta
Jäsenetuhinta 460,00 € +alv 24 %
Normaalihinta 660,00 € +alv 24 %
Hintoihin lisätään alv 24%. Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali.
Kauppakamarien jäsenorganisaatioiden henkilöstö osallistuu koulutuksiin aina edullisimmalla jäsenetuhinnalla.
Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme, ilmoita 5 – maksa 4!
Ohjelma
8.45 ilmoittautuminen ja yhteyden avaus
9.00 koulutus alkaa
11.45-12.15 lounastauko
13.45 tauko
16.00 koulutus päättyy
Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Henrietta Aarnikoivu, Ratkaisukeskeinen valmentaja YTM ProTulos Oy
”Henrietta on erinomainen kouluttaja ja hänellä on selkeä ulosanti ja hyvät esiintymistaidot. Oman lisänsä koulutukseen toi Henrietan omakohtainen vahva kokemus esimiestyöstä. Kerrankin kouluttaja joka jaksoi pitää mielenkiinnon koko koulutuspäivän ajan. Mukaan saatu materiaali on myös hyvä.”
”ISO KIITOS Henrietalle. Päivä oli todella antoisa, oli äärimmäisen mielenkiintoista kuulla oikeita tapauksia tosielämästä. Henrietan kaltaista asiantuntijaa on ilo kuunnella, eritoten koska hän tietää mistä puhuu.”
Peruutusehto
Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.