Sosiaalisen median onnistumisten mittaaminen

Ilmoittaudu

Aika: 11.2.2020 klo 8:45 - 16:00
Paikka: Frami B, Watt&Edison
Ilmoittaudu viimeistään 3.2.2020
Kouluttaja: Mikko Vieri
Kenelle markkinointiviestinnän, sisältömarkkinoinnin ja/tai sosiaalisen median parissa työskenteleville esim. viestintä- tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija, tiedottaja, sisällöntuottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, community manager tai yhteisömanageri

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Sosiaalisen median sisältömarkkinointia kannattaa kehittää aiemman toiminnan tuloksiin perustuen. Yhteisöpalvelujen omien tilastointityökalujen sekä ulkopuolisten työkalujen avulla mittaat oman tekemisen onnistumista ja löydät kehittämiskohdat jatkoa ajatellen. Lisäksi mietitään keinoja benchmarkata muita toimijoita, joilla on vastaavia kohderyhmiä sosiaalisen median sisällöilleen.

Koulutuksessa saat tukea oikeiden tavoitteiden asettamiseen, mittareiden valintaan ja opit ymmärtämään, millaiset luvut ovat hyviä tuloksia ja miten niihin päästään. Tuloksia verrataan mm. kattavuuden, sitoutuneisuuden ja liikenteen ohjaamisen suhteen ja analysoidaan, millaisia sisältöjä kannattaisi jatkossa tuottaa ja mitä taas jättää tuottamatta. Koulutuksessa perehdytään työkaluihin ja välineisiin, joiden avulla voit mitata sisältömarkkinoinnin onnistumista tehokkaasti.
Iltapäivän työpajaosiossa luodaan mittaamisen malli oman organisaation käyttöön ja suunnitellaan, miten voidaan seurata oman organisaation kanavien ja sisältöjen käytön kehitystä vertailukelpoisilla mittareilla.

Kenelle:
Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka toimivat organisaatioiden markkinointiviestinnän, sisältömarkkinoinnin ja/tai sosiaalisen median parissa. Nimikkeesi voi olla esimerkiksi viestintä- tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija, tiedottaja, sisällöntuottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, community manager tai yhteisömanageri.

Ilmoita 5, maksa 4! Ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittauduthan 3.2. mennessä tästä tai amanda.peltola(at)kauppakamari.fi, p. 040 533 8537
Lisätiedot: palvelupäällikkö Heidi Sikkilä, heidi.sikkila(at)kauppakamari.fi, p. 0400 568 900

Sisältö

  • Sosiaalisen median mittaaminen ja onnistumisten analysointi
    • Eri palvelujen omat tilastoinnin työkalut
    • Muut työkalut ja välineet onnistumisten mittaamiseen
  • Toimialan benchmarkkaaminen sisältötyön kehityksen tukena
  • Mittaamisen mallit ja käytännön prosessit
  • Työpaja: Räätälöidyn mittaamisen mallin luominen oman organisaation käyttöön

”Todella hyvä koulutus! Ei voi muuta sanoa.”

Hinta

jäsenetuhinta 365 € + alv 24 %
normaalihinta 550 € + alv 24 %

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.
Kauppakamarien jäsenorganisaatioiden henkilöstö osallistuu koulutuksiin aina edullisimmalla jäsenetuhinnalla. Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme, ilmoita 5 – maksa 4!

Ohjelma

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Tilaisuuden avaus
11.30 lounas
14.00 iltapäiväkahvi
16.00 koulutus päättyy

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Ilmoittauduin juuri - lisää sähköiseen kalenteriini
Tästä voit ilmoittauduttuasi lisätä ajankohdan ja sisällön kalenteriisi. Huomaa, että omaan kalenteriin lisääminen ei toimi ilmoittautumisena meille. Ilmoittautuminen tapahtuu aina oheisella lomakkeella.

sisältöstrategi ja digitaalisen markkinointiviestinnän asiantuntija Mikko Vieri

sisältöstrategi ja digitaalisen markkinointiviestinnän asiantuntija Mikko Vieri

Mikko Vieri toimii sisältöstrategina LM Somecolla. Mikolla on vankkaa käytännön kokemusta sisältöjen suunnittelun lisäksi myös sosiaalisen median kanavien ylläpitämisestä ja kehittämisestä. Hän on erikoistunut sisällöntuotannon ja sosiaalisen median vuorovaikutuksen kehittämiseen. Mikon missiona on yhteisöjen ja yksittäisten asiantuntijoiden viestinnän kehittäminen ja kirittäminen avoimempaan ja aktiivisempaan suuntaan. Mikko on ollut perustamassa VR:n sosiaalisen median presenssiä ja vastasi vuosia sen kehittämisestä.

Peruutusehto

Osallistumisen voi peruuttaa maksutta ennen ilmoittautumisajan  päättymistä. Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kolmea päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Esteen sattuessa ilmoittautuneen henkilön tilalle voi tulla toinen. Lisätietoa ilmoittautumiseen