Remburssin ehdot ja asiakirjat
Ilmoittaudu
Aika:
28.1.2020 klo 12:45 - 16:00
Paikka:
Kupoli, Etelä-Pohjanmaan Osuuspankki, Keskuskatu 9, 60100 Seinäjoki
Ilmoittaudu viimeistään 21.1.2020
Kouluttaja: Leila Heikkinen
Kenelle vientisihteerit - assistentit, ulkomaan kaupan dokumentaatiosta vastaavat
Käytännönläheinen iltapäivä sinulle, joka vastaat yrityksesi ulkomaan kaupan asiakirjoista.
Saadakseen maksun remburssista viejän täytyy esittää remburssiehtojen mukaiset asiakirjat. Asiakirjojen esittäminen on remburssin tärkein vaihe ja siksi yrityksessä tulisikin pitää huolta asiakirjojen parissa työskentelevien ammattitaidosta. Mikäli asiakirjat eivät täytä remburssiehtoja viejä ei voi enää luottaa maksun saamiseen remburssin alla. Asiakirjojen laatijan täytyy osata lukea remburssia oikein. Lisäksi täytyy olla jonkin verran tuntemusta Kansainvälisen kauppakamarin yhdenmukaisista remburssisäännöistä sekä rembursseihin liittyvistä pankkikäytännöistä ja tulkinnoista.
Iltapäivällä käymme läpi yleisimmät rembursseissa vaadittavat asiakirjat ja niissä esiintyvät tyypillisimmät virheet sekä tutustumme remburssisääntöihin, pankkikäytäntöihin ja tulkintoihin.
Kenelle
Koulutus sopii remburssiasiakirjoja tekeville.
Ilmoittauduthan 21.1. mennessä tästä tai amanda.peltola(at)kauppakamari.fi, p. 040 533 8537
Lisätiedot: palvelupäällikkö Heidi Sikkilä, heidi.sikkila(at)kauppakamari.fi, p. 0400 568 900
Sisältö
- remburssiehtojen tulkitseminen; osaatko lukea remburssia oikein?
- remburssissa vaadittavien asiakirjojen erityispiirteet
(mm. lasku, kuljetusasiakirjat, vakuutusasiakirjat, tratta, alkuperätodistus, laivatodistukset, pakkauslista) - yleisimmät virheet asiakirjoissa
Palautetta Leilan pitämistä koulutuksista
”Sain koulutuksessa hyödyllistä tietoa ja koulutuksen pitäjä on todella ammattitaitoinen.”
”Kouluttaja oli selkeä ja asiantunteva. Sain tietoja rembursseista päivitettyä ja myös jonkin verran ihan uutta tietoa.”
”Selkeä ja hyödyllinen”
”Ajankohtaista tietoa, jota ei oppikirjoista saa.”
”Remburssipaperien tekeminen vaatii osaamista ja tietojen päivittämistä”
Hinta
jäsenetuhinta 280 € + alv 24 %
normaalihinta 420 € + alv 24 %
Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.
Kauppakamarien jäsenorganisaatioiden henkilöstö osallistuu koulutuksiin aina edullisimmalla jäsenetuhinnalla. Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme, ilmoita 5 – maksa 4!
Ohjelma
Ohjelma:
12.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
13.00 Koulutuksen avaus
14.00 Tauko & välikaffeet
16.00 Koulutus päättyy
Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

rahoituspäällikkö Leila Heikkinen, OP Yrityspankki Oyj Trade Finance
Asiantuntijana toimii Leila Heikkinen, joka työskentelee OP Yrityspankki Oyj:n Trade Financessa rahoituspäällikkönä.
Peruutusehto
Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.