Miten kasvattaa ja kehittää asiakkuuksia sosiaalisten ja digitaalisten kanavien avulla?

Ilmoittaudu tästä

Aika: 1.12.2020 klo 8:45 - 16:00
Paikka: Sokos hotel Lakeus, kokoustila Aakee kakkonen, Torikatu 2, 60100 Seinäjoki
Ilmoittaudu viimeistään 23.11.2020
Kouluttaja: Sani Leino
Kenelle Myyjille, myyntijohtajille

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Miten tehdä modernia myyntiä targetoidoidulle asiakassegmentille?
Miten onnistua tehokkaasti etämyynnissä ja -tapaamisissa? Miten hyödynnän LinkedIniä ja Twitteriä löytääkseni ammatillisesti kiinnostavia keskusteluja ja kontakteja?
Miten prospektoida ja lähestyä kiinnostavia kontakteja ilman, että vaikutan tyrkyltä?
Miten tuottaa ja jakaa asiakkaille relevanttia sisältöä ”oikein” huomioiden algoritmin toiminnan?

Digin kolmiloikan jälkeen asiakkuuksien hankinta ja hallinta muuttuivat pysyvästi samalla myös asiakkaiden ostokäyttäytyminen – miten myynnin tulisi mukauttaa toimintaansa pysyäkseen mukana? Asiakkuuksien ylläpitäminen ja kasvattaminen digitaalisten ja sosiaalisten kanavien avulla korostuu. Myyjän on ylläpidettävä kykyään muokkautua ja kehittää omia keinojaan asiakastyytyväisyyden ja myynnin ylläpitämiseksi nykyisissä asiakkaissa sekä uusasiakashankinnassa.

Luvassa tehokkaita työkaluja ja teknologioita moderniin uusiasiakashankintaan ja asiakkuuksien hoitoon, tervetuloa!

Ilmoita 5, maksa 4!

Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää ja voit turvallisesti tulla lähikoulutuksiimme. Noudatamme ja seuraamme jatkuvasti viranomaisten ohjeistuksia ja määräyksiä. Huomioimme tilaisuuksiemme osallistujamäärissä sen, että tarvittava turvaväli onnistuu. Myös hygieniaan kiinnitetään erityistä huomiota. Kaikkiin kauppakamarin koulutuksiin voit osallistua myös etäyhteydellä! 

Ilmoittauduthan 23.11. mennessä tästä tai
amanda.peltola(at)kauppakamari.fi, p. 040 533 8537
Lisätiedot: palvelupäällikkö Heidi Sikkilä, heidi.sikkila(at)kauppakamari.fi, p. 0400 568 900

Sisältö

Asiakkuuksien hankinta ja hallinta digiaikana
• Asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos – miten myynnin tulisi mukauttaa toimintaansa digiaikana?
• Miten aidosti kehittää ja kasvattaa asiakkuuksia digitaalisten ja sosiaalisten kanavien avulla?
• Social Selling – mistä elementeistä sosiaalinen myynti koostuu ja miten se eroaa sometuksesta?
• Account Based Selling – miten tehdä modernia myyntiä targetoidoidulle asiakassegmentille?
• Tehokkaan etämyynnin askelmerkit – Miten onnistua tehokkaasti etämyynnissä ja -tapaamisissa?

Kohderyhmä ja modernit kanavat haltuun
• Miten hyödynnän LinkedIniä ja Twitteriä löytääkseni ammatillisesti kiinnostavia keskusteluja ja kontakteja?
• 100 % profiilin rakennuspalikat – Profiilien rakentaminen käytännössä (LinkedIn ja Twitter)
• Miten prospektoida ja lähestyä kiinnostavia kontakteja ilman, että vaikutan tyrkyltä?
• Miten tuottaa ja jakaa asiakkaille relevanttia sisältöä ”oikein” huomioiden algoritmin toiminnan?
• Tehokkaita työkaluja ja teknologioita moderniin uusiasiakashankintaan ja asiakkuuksien hoitoonSisältö päivittyy myöhemmin

Hinta

Jäsenetuhinta 365€ + alv 24%
Normaalihinta 550€ + alv 24%

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kauppakamarien jäsenorganisaatioiden henkilöstö osallistuu koulutuksiin aina edullisimmalla jäsenetuhinnalla.
Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme, ilmoita 5 – maksa 4!

Ohjelma

8:45 ilmoittautuminen aukeaa ja tulokahvit
9:00 Tervetuloa, kauppakamari
9:10 koulutus alkaa
11:30 lounas
14:00 kahvia makoosella
16:00 koulutus päättyy

Oikeudet muutoksiin:  

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen. 

Sani Leino

Sani Leino

Sani Leino sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön (Social Selling) valmentaja.

Sanilla on yli 10 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä B2B ja B2C myynnin parissa erityisesti ICT-, Telecom- ja Retail -puolilla. Viimeisten kymmenen vuoden aikana Sani on työskennellyt mm. Toyotalla, Gigantissa, DNA:lla, myyntiyhtiö Rainmakerilla erilaisissa myynnin tehtävissä. Viimeisimpänä Sani työskenteli teknologiahtiö ThingLinkin Europan myyntijohtajana, vastaten yritysmyynnin lisäksi kansainvälisen partneriohjelman kehityksestä ja jälleenmyyntiverkoston rakentamisesta.

Sani Leino on myös yksi suositun Viiden tähden asiakaskokemus -kirjan kirjoittajista, joka ilmeistyi 2017. Kirjoja ostettavissa kauppakamarikauppa.fi

Faktaruutu:
– 12 + vuotta palkittua myyntityötä (B2B)
– Top 100 Social Selling vaikuttaja maailmassa 2016
– Top 100 Twitter vaikuttaja Suomessa 2016, 2017
– Top 50 Speakers Forum – puhuja 2016, 2017, 2018,
– Social Sellingiä käytännössä vuodesta 2009 –
Yrittäjänä vuodesta 2015 – 300 + vedettyä valmennusta

Peruutusehto

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Etelä-Pohjanmaan kauppakamarilla on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti.
Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.