Menestykseen 1: Mikä hiton palvelumuotoilu?

Aika: 4.10.2017 klo 16:00 - 19:00
Paikka: E-P kauppakamarin neuvotteluhuone Kammari, Seinäjoki Areena, B-halli, 2. krs, Kirkkokatu 23, Seinäjoki
Ilmoittaudu viimeistään Toteutuu, ilmoittautumisaikaa jatkettu: ma 2.10.
Kouluttaja: Marjo Kamila
Kenelle Johtajat, päälliköt, HR, esimiehet, asiantuntijat

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Haluat varmasti, että asiakkaasi saavat jatkossa yhä parempaa palvelua ja mieleenpainuvia palvelukokemuksia. Toimintasi kehittämiseksi ja parantamiseksi on kehitetty avuksi palvelumuotoilun menetelmät.

Palvelumuotoilu tarkoittaa yrityksen palveluiden kokonaisvaltaista kehittämistä, jossa otetaan huomioon sekä asiakkaan tarpeet että yrityksen liiketaloudelliset tavoitteet. Kokonaisvaltainen kehittäminen tarkoittaa sitä, että palvelun pienimmätkin yksityiskohdat otetaan seurantaan. Tajutaan, että asiakaskokemus syntyy tunnetasolla ja mielikuvien saattelemana.

Kuvaluento käsittelee käytännönläheisesti, mitä palvelumuotoilun menetelmin on tehty ja miten palvelumuotoilu voisi auttaa sinun yritystäsi. Keskustelua läsnäolijoiden caseista.

Muut Menestykseen-sarjan koulutukset:

2017-10-12 WEB CAFE Menestykseen 2:  Vastuu sinne minne se kuuluu
2017-11-07 Menestykseen 3: Myyntivalmiiden B2B-liidien tuottaminen verkossa
2017-11-29 Menestykseen 4: Tunneäly myyntityössä

Sisältö

• Asiakaskokemuksen osatekijät ja asiakkaan arvon muodostuminen.
• Yrityksen sisäinen palvelustrategian kehittäminen.
• Palvelupolusta palvelutuokioihin – onhan kaikki kohdallaan?
• Asiakas otetaan huomioon palvelueleillä. Mitä ne voisivat olla yrityksessäsi?
• Asiakaspalvelijan käyttäytymisen merkitys asiakkaan silmin.
• Yritysympäristön vaikutus asiakkaan mielikuviin.

Hinta

125 euroa

Hinta sis. kahvin ja suolaisen, koulutuksen ja koulutusmateriaalin.

Ohjelma

16.00 koulutus alkaa
17.15 kahvi
16.30 koulutus jatkuu
19.00 koulutus päättyy

Marjo Kamila

Marjo Kamila toimii Lapin yliopiston palvelumuotoilun menetelmien vierailevana opettajana Hämeenlinnassa, Tampereella ja Turussa. Lisäksi aluehallintovirastot työllistävät Kamilaa kouluttajana. Lisäksi hän toteuttaa palvelumuotoilua käytännön yrityselämässä muun muassa innovaatiosetelillä toteutettavan palvelun tarjoajana. 

Peruutusehto

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Etelä-Pohjanmaan kauppakamarilla on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti.
Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.