Menestykseen 3: Myyntivalmiiden B2B-liidien tuottaminen verkossa

Aika: 7.11.2017 klo 9:00 - 16:00
Paikka: Seinäjoki Areena, B-halli, Kuvaja-kabinetti, Kirkkokatu 23, Seinäjoki
Ilmoittaudu viimeistään ma 30.10.
Kouluttaja: Markus Jokinen
Kenelle Kaikki oman tai edustamansa organisaation liiketoiminnan kasvattamisesta kiinnostuneet

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Nykyaikaisen markkinoinnin tuomien mahdollisuuksien avulla sinulla on mahdollisuus tuottaa tehokkaasti kuumia B2B-liidejä. Koulutuksessa käymme läpi tehokkaan liidien tuotannon rakentamisen asiakkaan ostopolun näkökulmasta. Opit kuinka rakentaa sinun liiketoiminnallesi tuloksekas malli inbound-markkinoinnin, kohdistetun mainonnan sekä löytymisen varmistamisen kautta kohti myyntivalmiiden liidien tunnistamista ja keräämistä verkosta.

Käymme samalla läpi erilaiset vaihtoehdot työkalujen osalta mm. tehokkaaseen liidien tunnistamiseen verkkosivuilta ja markkinoinnin automatisointiin sekä tehon mittaamiseen. Jos haluat varmistaa organisaatiosi hyödyntävän parhaalla mahdollisella tavalla nykyaikaisen markkinoinnin tarjoamat tehokkaat keinot, on tämä koulutus sinulle!

Muut Menestykseen-sarjan koulutukset:

2017-10-04 Menestykseen 1: Mikä hiton palvelumuotoilu?
2017-10-12 WEB CAFE Menestykseen 2:  Vastuu sinne minne se kuuluu
2017-11-29 Menestykseen 4: Tunneäly myyntityössä

Sisältö

Markkinoinnin uusien keinojen mahdollisuudet ja termistö
Kohderyhmän määrittely ostajapersoonien avulla
– Miten ja miksi sinun kannattaa määritellä asiakaskohderyhmä ostajapersoonien avulla

Monikanavainen vaikuttaminen asiakkaan ostopolkuun
– Kuinka voit tuloksekkaasti hyödyntää yhdessä inbound-markkinoinnin, digitaalisen markkinoinnin ja perinteikkäämmän myynnin sekä markkinoinnin keinoja
– Esimerkkeinä työkalujen hyödyntämisestä mm. LinkedIn kohdennettuun mainontaan ja MailChimp sähköpostimarkkinointiin

Potentiaalisten liidien kerääminen ja markkinoinnin automaatio
– Millainen on hyvin optimoitu laskeutumissivu
– Miten valitset sinulle sopivat keinot liidien tunnistamiseen ja hyödynnät markkinoinnin automaatiota
– Esimerkkeinä työkalujen mahdollisuuksista mm. HubSpot markkinoinnin automaatioon ja Leadfeeder liidien tunnistamiseen verkkosivuilta

Mittaamisen avulla liidien tuotannon jatkuva kehittäminen
– Mitkä ovat yleisiä pullonkauloja B2B-liidien tuotannossa ja kuinka välttää ne
– Mittaamisen parhaat käytännöt ja työkalut (esim. Google Analytics)

Markkinoinnin ja myynnin tuottoisa yhteispeli
– Mitä kannattaa huomioida, että markkinoinnilla tuotetut liidit saadaan tuloksekkaasti siirrettyä markkinoinnilta myynnille

Hinta

Jäsenhinta 350 euroa
Normaalihinta 525 euroa

Hinta sisältää lounaan, kahvitukset, koulutuksen ja koulutusmateriaalin.

Ohjelma

8.45 aamukahvit
9.00 koulutus alkaa
11.30 lounas
14.00 iltapäiväkahvit
16.00 koulutus päättyy

Kouluttaja

Markus Jokinen

Asiantuntijana toimii markkinoinnin asiantuntija ja Myynninmaailma Oy:n osakas Markus Jokinen. Markus on inbound-markkinoinnin ja markkinoinnin suunnittelun asiantuntija, jonka tehtävänä on auttaa asiakkaita kasvattamaan myyntiään. Markuksen koulutukset ovat innostavia ja käytännönläheisiä. Markuksen yrittäjätausta ja laaja eri aloja edustava asiakaskunta takaavat kokonaisvaltaisen näkemyksen markkinoinnin sekä myynnin haasteiden selättämiseen.

Peruutusehto

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Etelä-Pohjanmaan kauppakamarilla on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti.
Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.