Etäpalaverien mestaruusluokka

Ilmoittaudu

Aika: 19.3.2020 klo 8:45 - 12:00
Paikka: Seinäjoki Areena, Kirkkokatu 23, B-halli, kokoustila B90
Ilmoittaudu viimeistään 11.3.2020
Kouluttaja: Esa Riutta

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Etäkokoukset ja -koulutukset yleistyvät yhä useammassa yrityksessä ja palaverit muuttuvat entistä pitkäveteisemmiksi. Pelasta omat kokouksesi ja osallistu Etäpalaverien mestaruusluokka -koulutukseen, jonka avulla teet itsestäsi paremman etäkokoustajan tai -kouluttajan!

Tavoite
Koulutuksessa opit tekniikat, joilla pystyt tehokkaasti vetämään erilaisia palavereja tai koulutuksia, vaikka et olisikaan samassa paikassa kuin yleisösi. Tutustumme etäpalavereissa tarvittaviin työkaluihin ja laitteistoon sekä tehokkaaseen esiintymiseen etänä.

Kenelle
Koulutus sopii kaikille, jotka haluavat parantaa kykyään esiintyä ja esittää sisältöä etäkokouksissa. Koulutus soveltuu hyvin myös kouluttajille, jotka haluavat siirtää osaamistaan läsnäkouluttamisesta myös etäkoulutuksiin.

Ohjelmaversio
Koulutuksessa käytetään Teams-sovellusta koulutusten välineenä, mutta koulutus soveltuu myös muiden etäpalaverivälineiden käyttäjille.

Oma kone mukaan! Paikkoja rajoitetusti.

Ilmoita 5, maksa 4! 

Ilmoittauduthan 11.3. mennessä tästä tai amanda.peltola(at)kauppakamari.fi, p. 040 533 8537
Lisätiedot: palvelupäällikkö Heidi Sikkilä, heidi.sikkila(at)kauppakamari.fi, p. 0400 568 900

Huom! Iltapäivällä myös Office 365: luovat työkalut– osallistu kumpaankin yhden päivän hinnalla ja säästä!

Sisältö

Tie etäpalaverien mestariksi

  • Yllättävät tavat, millä etäpalaveri ja -koulutus eroavat läsnäolosta
  • Miten esiintyä, kun yleisö ei näe sinua tai näkee sinut kameran kautta
  • Kauanko tätä jaksaa kuunnella? Etäkokouksen tai etäkoulutuksen sopiva kesto ja tauottaminen
  • Videon ja äänen laatu sekä tarvittavat laitteet (sisältäen laitesuosituksia)
  • Millä ilmaisilla tai maksullisilla sovelluksilla etäkokous voidaan järjestää
  • Mitä ohjelmia tarvitset etäkokouksen tai koulutuksen järjestämiseen, ja mitä tarvitaan sellaiseen osallistumiseen
  • Mobiililaitteella liittyminen ja sen haasteet

Kokous- ja koulutusmateriaalin valmistelu

  • Millaista materiaalin kannattaa näyttää etäkokouksessa
  • Miten näytät asioita työpöydältä niin, että siitä oikeasti saa selvää
  • Kokouksen tai koulutuksen järjestäminen ja osallistujien kutsuminen
  • Ylimääräisen osallistujan kutsuminen etäkokouksen tai koulutuksen aikana

Hyvä etäkokous tai -koulutus

  • Kuuleeko kukaan? Kuuluvuuden ja näkyvyyden varmistaminen
  • Kokouksen järjestely yhdellä tai useammalla esiintyjällä
  • Suuren tai pienen ryhmän kanssa toimiminen
  • Vuorovaikutus kokouksen aikana ja vuorovaikutukseen kannustaminen
  • Ryhmätehtävät ja ryhmätyöskentely

Etäkoulutuksen tekniikka

  • Oman työpöydän tai sovellusten näyttäminen
  • Esityksen pitäminen
  • Videon lähettäminen tyylikkäämmin
  • Kysymysten esittäminen esiintyjälle tai kouluttajalle
  • Tallenteen tekeminen kokoussovelluksella tai muuten
  • Kokouksen päättäminen tyylikkäästi

| Huom! Iltapäivällä myös Office 365: luovat työkalut -koulutus, osallistu kumpaankin yhden päivän hinnalla ja säästä! |

Hinta

jäsenetuhinta 280 € + alv 24 %
normaalihinta 420 € + alv 24 %

Huom! Osallistu iltapäivän Office 365: Luovat työkalut -koulutukseen koko päivän koulutuksen hinnalla (jäsenetuhinta 380 € +alv 24%, normaalihinta 550 € +alv 24%) ja säästä!

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.
Kauppakamarien jäsenorganisaatioiden henkilöstö osallistuu koulutuksiin aina edullisimmalla jäsenetuhinnalla. Hyödynnä myös pysyvä määräalennuksemme, ilmoita 5 – maksa 4!

Ohjelma

8.45 Ilmoittautuminen ja tulokahvi
9.00 Tilaisuuden avaus
10.30 Tauko ja brunssitarjoilu
12.00 koulutus päättyy

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Ilmoittauduin juuri - lisää sähköiseen kalenteriini
Tästä voit ilmoittauduttuasi lisätä ajankohdan ja sisällön kalenteriisi. Huomaa, että omaan kalenteriin lisääminen ei toimi ilmoittautumisena meille. Ilmoittautuminen tapahtuu aina oheisella lomakkeella.

Esa Riutta, Wistec Training Oy

Esa Riutta, Wistec Training Oy

Esa vastaa Wistecillä verkkokoulutuksiemme kehittämisestä ja rakentaa yhdessä teknisten asiantuntijoiden kanssa verkko-oppimispalvelua. Lisäksi Esa auttaa ylläpitämään Wistecin omaa sosiaalisen median läsnäoloa ja konsultoi sen kehittämisessä.
”Pitkällä tähtäimellä osaaminen säästää paljon enemmän aikaa kuin kuluttaa, hermoista puhumattakaan.”

Peruutusehto

Osallistumisen voi peruuttaa maksutta ennen ilmoittautumisajan  päättymistä. Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kolmea päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Esteen sattuessa ilmoittautuneen henkilön tilalle voi tulla toinen. Lisätietoa ilmoittautumiseen