B2B liidien tuottaminen verkossa

Aika: 21.2.2019 klo 8:45 - 16:00
Paikka: Ilmoitetaan myöhemmin, Seinäjoki
Ilmoittaudu viimeistään 14.2.2019
Kouluttaja: Markus Jokinen, Myynninmaailma Oy

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Nykyaikaisen markkinoinnin tuomien mahdollisuuksien avulla sinulla on mahdollisuus tuottaa tehokkaasti kuumia B2B-liidejä. Koulutuksessa käymme läpi tehokkaan liidien tuotannon rakentamisen asiakkaan ostopolun näkökulmasta. Opit kuinka rakentaa sinun liiketoiminnallesi tuloksekas malli inbound-markkinoinnin, kohdistetun mainonnan sekä löytymisen varmistamisen kautta kohti myyntivalmiiden liidien tunnistamista ja keräämistä verkosta.

Käymme samalla läpi erilaiset vaihtoehdot työkalujen osalta mm. tehokkaaseen liidien tunnistamiseen verkkosivuilta ja markkinoinnin automatisointiin sekä tehon mittaamiseen. Jos haluat varmistaa organisaatiosi hyödyntävän parhaalla mahdollisella tavalla nykyaikaisen markkinoinnin tarjoamat tehokkaat keinot, on tämä koulutus sinulle!

Sisältö

Markkinoinnin uusien keinojen mahdollisuudet ja termistö
Kohderyhmän määrittely ostajapersoonien avulla
– Miten ja miksi sinun kannattaa määritellä asiakaskohderyhmä ostajapersoonien avulla

Monikanavainen vaikuttaminen asiakkaan ostopolkuun
– Kuinka voit tuloksekkaasti hyödyntää yhdessä inbound-markkinoinnin, digitaalisen markkinoinnin ja perinteikkäämmän myynnin sekä markkinoinnin keinoja
– Esimerkkeinä työkalujen hyödyntämisestä mm. LinkedIn kohdennettuun mainontaan ja MailChimp sähköpostimarkkinointiin

Potentiaalisten liidien kerääminen ja markkinoinnin automaatio
– Millainen on hyvin optimoitu laskeutumissivu
– Miten valitset sinulle sopivat keinot liidien tunnistamiseen ja hyödynnät markkinoinnin automaatiota
– Esimerkkeinä työkalujen mahdollisuuksista mm. HubSpot markkinoinnin automaatioon ja Leadfeeder liidien tunnistamiseen verkkosivuilta

Mittaamisen avulla liidien tuotannon jatkuva kehittäminen
– Mitkä ovat yleisiä pullonkauloja B2B-liidien tuotannossa ja kuinka välttää ne
– Mittaamisen parhaat käytännöt ja työkalut (esim. Google Analytics)

Markkinoinnin ja myynnin tuottoisa yhteispeli
– Mitä kannattaa huomioida, että markkinoinnilla tuotetut liidit saadaan tuloksekkaasti siirrettyä markkinoinnilta myynnille

Hinta

Jäsenhinta 380€/hlö +alv24%
Normaalihinta 550€/hlö +alv24%.
Osallistumismaksu laskutetaan tilaisuuden jälkeen.
Hinta sisältää kahvitarjoilut, koulutuksen, koulutusmateriaalit ja lounaan.

Peruutusehdot:
Osallistumisen voi peruuttaa maksutta ennen ilmoittautumisajan päättymistä. Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kolmea päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Esteen sattuessa ilmoittautuneen henkilön tilalle voi tulla toinen.

Ohjelma

8.45 aamukaffit suolaasen kanssa
9.00 koulutus alkaa
11.30 lounas
14.00 kaffit makian kanssa
16.00 koulutus päättyy

Ilmoittauduin juuri - lisää sähköiseen kalenteriini
Tästä voit ilmoittauduttuasi lisätä ajankohdan ja sisällön kalenteriisi. Huomaa, että omaan kalenteriin lisääminen ei toimi ilmoittautumisena meille. Ilmoittautuminen tapahtuu aina oheisella lomakkeella.

Markus Jokinen

Markus Jokinen