Asiakaspalvelun kevätpäivä

Aika: 9.5.2019 klo 8:45 - 16:00
Paikka: Ilmoitetaan myöhemmin, Seinäjoki
Ilmoittaudu viimeistään 2.5.2019
Kouluttaja: Henrietta Aarnikoivu, Protulos Oy
Kenelle soveltuu kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville, asiakaspalvelun esimiehille ja asiakaspalvelun kehittäjille riippumatta toimialasta

Muistuta ilmoittautumisen päättymisestä Tästä saat kalenterisi muistuttamaan ilmoittautumisesta pari päivää ennen määräaikaa. Huomaa, että ilmoittautumismuistutuksen lisääminen omaan kalenteriin ei toimi ilmoittautumisena meille.

Asiakaspalvelun kevätpäivässä osallistuja saa välineitä  kehittää ja toteuttaa asiakaspalvelua, jolla erottaudutaan kilpakumppaneista, kiinnitetään asiakkaat ja luodaan erinomaisia asiakaskokemuksia ja suosittelijuutta.

Asiakaspalvelun kehittäminen aidoksi menestystekijäksi edellyttää asiakkaiden tarpeiden tunnistamista ja ennakoimista, asiakaslupausta ja sen näkyväksi tekemistä asiakkaille, asiakaspalvelijan sitoutumista sekä tekoja arjessa. Lisäksi olennaista on rakentaa erinomaisten asiakaskokemusten tuottamiselle perusta, struktuuri.

Tule tilaisuuteen kuulemaan ja oivaltamaan miten päästään irti kestämättömästä hintakilpailusta ja päästään kannattavaan kumppanuussuhteeseen asiakkaiden kanssa!

Valmennus soveltuu kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville, asiakaspalvelun esimiehille ja asiakaspalvelun kehittäjille riippumatta toimialasta, erityisesti B2B -sektorilla toimiville, mutta myös kuluttajarajapinnassa toimiville yrityksille.

Sisältö

Asiakaspalvelulla on väliä

  • asiakas vuonna 2019
  • ratkaiseva asiakaskokemus
  • toiminnallinen ja tekninen laatu
  • asiakkaan kokemus ja tunne avainasemassa
  • arvon tuottaminen asiakkaalle asiakaspalvelulla

Erinomaisen asiakaspalvelun struktuuri

  • asiakaskeskeinen organisaatio
  • asiakaspalvelijan rooli kuuluu kaikille
  • sisäinen asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun kehittäminen – asiakaspalvelu 2.0

  • koko organisaation sitoutuminen
  • asiakkaiden kuunteleminen ja tarpeiden kartoittaminen
  • asiakaslupauksen laatiminen
  • henkilöstön sitouttaminen
  • asiakaslupauksen viestiminen asiakkaille
  • lupauksen lunastaminen arjessa
  • seuranta ja kehittäminen

Erottautumisen mahdollistava asiakaspalvelu arjessa

  • asiakaspalvelijan
    – asennoituminen asiakkaaseen
    – pienten tekojen isot vaikutukset
    – vinkkejä asiakaskohtaamisiin

Hinta

Jäsenhinta 350€/hlö +alv24%
Normaalihinta 525€/hlö +alv24%.
Osallistumismaksu laskutetaan tilaisuuden jälkeen.
Hinta sisältää kahvitarjoilut, koulutuksen, koulutusmateriaalit ja lounaan.

Peruutusehdot:
Osallistumisen voi peruuttaa maksutta ennen ilmoittautumisajan päättymistä. Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kolmea päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Esteen sattuessa ilmoittautuneen henkilön tilalle voi tulla toinen.

Ohjelma

8.45 aamukaffit suolaasen kans
9.00 koulutus alkaa
12.00 lounas
14.00 kaffit makian kera
16.00 koulutus päättyy

Ilmoittauduin juuri - lisää sähköiseen kalenteriini
Tästä voit ilmoittauduttuasi lisätä ajankohdan ja sisällön kalenteriisi. Huomaa, että omaan kalenteriin lisääminen ei toimi ilmoittautumisena meille. Ilmoittautuminen tapahtuu aina oheisella lomakkeella.

Henrietta Aarnikoivu

Henrietta Aarnikoivu

Kouluttajana toimii ratkaisukeskeinen valmentaja, YTM Henrietta Aarnikoivu, ProTulos Oy. Henrietta on ProTulos Oy:n perustaja. Hän omaa pitkän kokemuksen asiakaspalvelusta eri toimialoilla.

Asiakaspalveluvalmennuksissa Henrietta keskittyy asiakaskeskeisyyden ja asiakaslähtöisyyden konkretisoimiseen. Hän haastaa organisaatiossa roolista riippumatta työntekijät näkemään itsensä aina myös asiakaspalvelijoina. Puhujana ja valmentajana hänen onnistumisestaan kertovat erinomaiset asiakaspalautteet ja uskolliset asiakkaat.

Peruutusehto

Osallistumisen voi peruuttaa maksutta ennen ilmoittautumisajan  päättymistä. Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kolmea päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Esteen sattuessa ilmoittautuneen henkilön tilalle voi tulla toinen. Lisätietoa ilmoittautumiseen