Asiakasraati

Paras tieto koulutus- ja tilaisuustarpeista on sinulla ja muissa yrityksissä. Aloitamme asiakasraadin. Tule mukaan!

Background image with speech balloons of different colors

Aktiivisena raatilaisena pääset vaikuttamaan koulutus- ja palvelutarjontaamme. Asiakasraadin tapaamisissa yhdistyvät hyöty ja huvi. Raati kokoontuu muutaman kerran vuodessa. Raati muotoilee itse oman toimintansa kamarin tarpeiden perusteella. Kamarin edustaja on tarvittaessa mukana lähinnä fasilitaattorina.

Asiakasraadin toivomme muodostuvan tärkeäksi, osaavaksi ja innokkaaksi konkreettiseksi vaikuttajaksi osaksi Etelä-Pohjanmaan kauppakamaria.

Asiakasraati kokoontuu livenä ja keskustelee sähköisesti. Asiakasraadin kooksi kaavaillaan noin kymmenen henkilön ryhmää.

Millainen henkilö sopii raatiin?
Mukaan voit ilmoittautua, jos olet jäsenyrityksemme edustaja eli kuulut jäsenorganisaatiomme henkilökuntaan. Muita vaatimuksia ei ole. 

Miksi tarjoaisit panostasi?
Synnytät uutta, vaikutat omaan ja alueen osaamiseen. Asiakasraadin jäsen saa yhden maksuttoman koko päivän koulutuksen, kahvit ja muut tarjoilut asiakasraatitapaamisissa (2-4 / vuosi) ja mahdollisuuden verkottua.

Mitä raati voi esimerkiksi miettiä:
Mitä koulutusta juuri nyt tarvitset?
Mitä tekisit toisin?
Missä ja miten koulutukset tulisi järjestää, jotta teiltäkin pääsisi useampi mukaan?
Onko webinaari hyvä juttu?
Sopisivatko iltapäivän koulutukset sinulle paremmin?
Kuka on loistava kouluttaja?
Ovatko nettisivut helppokäyttöiset?
Mitä somekanavia haluat käyttää?
Miten kehittäisit toimintaamme?
Mitä sinä haluaisit?

Asiakasraatia vetävät Sanna ja Jussi

Yhteistyössä on voimaa! SeAMKista Sanna ja Jussi vetävät kauppakamarin tilaamana asiakasraatien tapaamisia:

FT Sanna Joensuu-Salo toimii markkinoinnin yliopettajana:
Asiakasraati on hieno mahdollisuus ja näköalapaikka uuden kehittämiseen Kauppakamarin toiminnassa. Tervetuloa osallistumaan luovaan, rentoon vuoropuheluun ja samalla verkostoitumaan yrittäjien ja kehittäjien kesken!

FM Jussi Kareinen on kulttuurituotannon lehtori.
Junan tuomana olen aina ihaillut etelä-pohjalaista yrittäjäasennetta ja eteenpäin katsomisen meininkiä. Asiakasraadin suhteen olen innostuneen utelias. Hienoa päästä yhdessä kehittämään kauppakamarin toimintaa!

Sanna Joensuu-Salo ja Jussi Kareinen SeAMK asiakasraati fasilitaattorit 72dpi web

 

 

 

Aloitustapaaminen
Kiinnostuneet ovat saaneet kutsun sähköpostiinsa: Aloitustapaaminen työpajan ja päivällisen muodossa järjestetään Uppalan kartanon Ylä-Uppala -salissa 21.2. klo 17 – 20.

Asiakasraatia fasilitoivat Sanna Joensuu-Salo ja Jussi Kareinen SeAMKilta.

Mukaan ennen päivällistä liittyvät hallituksen puheenjohtaja Petri Mäkelä ja toimiston väkeä edustamaan palvelupäällikkö Katja Myyryläinen.

VP-päivä kutsun saaneille aloitustapaamiseen on 15.2. osoitteeseen katja.myyrylainen@kauppakamari.fi.

Kiinnostuitko? Kysäise meiltä lisää.

 

asiakasraati, koulutus, koulutussuunnittelu